مدیران باشگاه بارسلونا جلسه‌ای اضطراری درباره آینده رونالد کومان و نیکمت این تیم برگزار کرده‌اند.

مدیران باشگاه بارسلونا جلسه‌ای اضطراری درباره آینده رونالد کومان و نیکمت این تیم برگزار کرده‌اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تساوی خانگی یک - یک شب گذشته (دوشنبه) بارسلونا مقابل گرانادا در هفته پنجم لالیگای اسپانیا که در واقع فرار از شکست در دقیقه ۹۰ بود، ممکن است به قیمت اخراج شدن رونالد کومان تمام شود. به نظر می‌رسد کاسه صبر خوان لاپورتا و هیئت مدیره باشگاه بارسلونا که از شکست تحقیرآمیر تیم تحت‌هدایت کومان مقابل بایرن مونیخ در ورزشگاه نوکمپ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در ادامه تساوی خانگی شب گذشته این تیم، لبریز شده است.

شبکه تلویزیونی «ESPN»؛ حالا خبر می‌دهد که پس از تساوی خانگی شب گذشته بارسلونا مقابل گرانادا، خوان لاپورتا با اعضای هیئت مدیره باشگاه نشست اضطراری یک ساعته برگزار کرده، این در حالی است که مدیران باشگاه نسبت به ادامه حضور کومان در پست سرمربیگری بارسا تردیدهایی دارند. طبق این گزارش، انتظار می‌رود کومان برای بازی خارج از خانه با کادیس که پنجشنبه شب خواهد بود، روی نیمکت بارسا باشد، این در حالی است که باشگاه به دنبال یافتن جانشینی برای این مربی هلندی است.

«رادیو کاتالونیا» اما خبر داده که کومان پیش از بازی با کادیس کنار گذاشته می‌شود و ژاوی سرمربی کنونی السد قطر دوباره بحث حضورش روی نیمکت بارسا مطرح شده است. نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا هم از آنتونیو کونته سرمربی پیشین تیم‌های اینتر، چلسی و یوونتوس و آندره‌آ پیرلو سرمربی فصل گذشته یوونتوس به عنوان دیگر گزینه‌های جانشینی کومان در بارسا یاد کرده است.

پیش از این نشریه «اسپورت» گزارش داده بود که روبرتو مارتینس سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های جانشنی رونالد کومان است، این در حالی است که این مربی اسپانیایی تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ با اتحادیه فوتبال بلژیک قرارداد دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.