مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، تاکید کرد که فصل آینده برای قهرمانی یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان می جنگند.

مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، تاکید کرد که فصل آینده برای قهرمانی یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان می جنگند. محمد آقاجانپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با شرایط فعلی گل‌گهر، گفت: هفته سوم تمرینات را پشت سرگذاشته و وارد هفته چهارم شدیم. چند بازی دوستانه انجام دادیم تا کادر فنی بتواند برنامه‌های تاکتیکی خودش را پیاده کند. در فصل بدنسازی هستیم و تمرینات بدنی برای امیر قلعه‌نویی بسیار مهم است به همین دلیل از لحاظ بدنی در آمادگی کامل قرار نداریم. این هفته هم با سپاهان و فجر سپاسی روبه‌رو خواهیم شد و فکر می‌کنم در بازی با سپاهان که یکی از مدعیان قهرمانی است می‌توانیم محک جدی بخوریم.

وی در پاسخ به این پرسش که تیم امسال با تیم فصل قبل چه تفاوت‌هایی دارد، تاکید کرد: خوشبختانه شاکله اصلی تیم حفظ شد و چند بازیکن شاخص و خوب هم به تیم ما اضافه شدند. فکر می‌کنم تیم امسال قوی‌تر از سال گذشته خواهد بود.

مدافع گل‌گهر سیرجان در پاسخ به این پرسش که مهمترین هدف این تیم در فصل جاری چیست، اظهار داشت: امسال به قهرمانی و کسب سهمیه لیگ برتر فکر می‌کنیم. می‌خواهیم در لیگ برتر و جام حذفی بهترین عملکرد را داشته باشیم. تیم‌های امیر قلعه‌نویی همیشه به قهرمانی فکر می‌کنند و امیدوارم فصل آینده اتفاقات خوبی برای گل‌گهر رقم بخورد. سال قبل تا‌ آخرین هفته‌ها شانس کسب سهمیه داشتیم که این اتفاق رخ نداد و امیدوارم در فصل جدید به هدفمان برسیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )