سرمربی تیم فوتبال ناپولی که تیمش تمام بازی‌های این فصل خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است، تلاش دارد از معرفی شدن آن به عنوان مدعی اصلی قهرمانی جلوگیری کند.

سرمربی تیم فوتبال ناپولی که تیمش تمام بازی‌های این فصل خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است، تلاش دارد از معرفی شدن آن به عنوان مدعی اصلی قهرمانی جلوگیری کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ناپولی شب گذشته (دوشنبه) چهارمین برد متوالی خود در چهارمین هفته سپری شده از فصل جاری سری A را با نتیجه ۴ بر صفر در خانه اودینزه کسب کرد. ناپولی تنها تیم این فصل سری A است که تمام بازی‌های خود را برده و این آمار را هم برای اولین بار در تاریخ خود به ثبت می‌رساند. به همین دلیل هم اکنون شاگردان لوچانو اسپالتی الان بالاترین از میلان و اینتر در صدر جدول قرار گرفته‌اند. با این حال لوچانو اسپالتی سرمربی تیم آبی‌پوش شهر ناپل معتقد است که تیمش به اندازه دیگر مدعیان شانس قهرمانی ندارد.

اسپالتی به شبکه DAZN‌ گفت: عملکرد تیم مرا خوشحال می‌کند، همینطور شخصیت بازیکنان و تعهدی که آنها در تمام طول بازی نشان دادند. با این حال فقط رویکرد خوب برای تیم کافی نیست بلکه بازی‌تان هم باید کیفیت داشته باشد. به اینسینیه نگاه کنید! دیدید که او چطور وقتی که دروازه‌بان داشت به سمتش می‌‌آمد توپ را از او عبور داد. گل لوسانو را دیدید یا شخصیت کولیبالی؟ تیم امشب بسیار خوب بازی کرد. اما آیا این بازیکنان می‌توانند تمام مسیر قهرمانی را طی کنند؟ خب فصل بسیار طولانی است اما تیم ما کیفیت دارد. شاید ما بازیکنان ذخیره‌ای که به ما اجازه می‌دهند تعویض‌های تأثیرگذار انجام دهیم و بازی تیم را در سطحی بالا نگه داریم، در اختیار نداشته باشیم. به همین دلیل باید دید که با این کمبود مهره چقدر می‌توانیم در این سطح با بازی‌ کردن ادامه دهیم. این نکته‌ای بسیار مهم است.

اسپالتی افزود: میلان تیم بسیار قدرتمندی است و اینتر هم با وجود فروش بازیکنان بزرگ خود، کارهای خوبی در زمینه تقویت تیمش انجام داده و بازیکنان مهمی را آورده به خصوص برای تقویت خط میانی. برگ برنده تیم ما هم جوی است که در آن بازی می‌کند. هواداران چنان عشق و انگیزه به بازیکنان می‌دهند که آنها را ترغیب می‌کنند بیشتر تلاش کنند. با این حال مسیر طولانی است و هنوز کلی رقیب سرسخت سر راه‌مان قرار دارند.

اسپالتی با وجود اینکه هرگز اسکودتو نبرده، تنها چهارمین مربی تاریخ سری A است که در با سه تیم متفاوت (رم ۰۸-۲۰۰۷)، اینتر (۱۸-۲۰۱۷) و حالا ناپولی، صدرنشینی در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها را تجربه کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.