ستاره سابق تیم ملی فرانسه می‌گوید پاری‌سن‌ژرمن با خرید بازیکنی مانند لیونل مسی ممکن است بتواند تا حدودی از میزان تنفری که بسیاری از مردم فرانسه نسبت به این تیم دارند بکاهد.

ستاره سابق تیم ملی فرانسه می‌گوید پاری‌سن‌ژرمن با خرید بازیکنی مانند لیونل مسی ممکن است بتواند تا حدودی از میزان تنفری که بسیاری از مردم فرانسه نسبت به این تیم دارند بکاهد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اضافه شدن بازیکنانی مانند لیونل مسی، اشرف حکیمی، سرخیو راموس، جورجینیو واینالدوم و جان لوئیجی دوناروما به ترکیب پاری‌سن‌ژرمن در فصل جاری اگرچه این تیم را بیش از پیش در کانون توجه قرار داد اما به اعتقاد یوری ژورکائف، این موضوع شاید بتواند تنها بخش کمی از تنفری مردم فرانسه نسبت به باشگاه پایتخت کشورشان کم کند.

ستاره سابق تیم ملی فرانسه که متولد لیون و در تیم‌هایی مانند موناکو و پاری‌سن‌ژرمن هم بازی کرده است (البته او بهترین مقطع حرفه‌اش را در اینتر گذراند) با اعتراف به اینکه PSG‌ فعلی با پاری‌سن‌ژرمنی که او در آن بازی می‌کرد بسیار فرق دارد، راجع به وضعیت فعلی تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو به نشریه «پائیس» اسپانیا گفت: وقتی برای پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کنید، مثل این است که دارید با سایر مردم فرانسه می‌جنگید. مردم فرانسه از PSG متنفر هستند اما این وضعیت در مورد سایر تیم‌ها مانند مارسی صدق نمی‌کند. مثلاً آنهایی که اهل مارسی نیستند از این تیم متنفر نیستند. درباره لیون نیز همینطور است اما در مورد PSG نه و این یک مورد بی‌مانند است.

ژورکائف درباره رویکرد مردم کشورش نسبت به PSG پس از ورود لیونل مسی هم اظهار داشت: درست است که پاری‌سن‌ژرمن پیش از این هم بازیکنانی مانند امباپه، نیمار یا مارکینیوش را داشت اما مسی فوتبالیست شماره یک دنیاست. من فکر می‌کنم که ورود او تا حدودی بتواند نوع نگاه‌ها نسبت به پاری‌سن‌ژرمن را تغییر دهد اما باز هم مطمئن نیستم. چیزی که می‌دانم این است که من هرگز نشنیده‌ام کسی از مسی بد بگوید. او بازیکی است که مردم تمام دنیا دوست دارند بازی‌هایش را ببینند و دوست دارند که موفق باشد. اینکه فوتبالیستی اینقدر محبوب مردم باشد باورنکردنی است.

ژورکائف درباره لیون، دیگر تیمی که در آن توپ زد و تفاوت‌های آن با PSG هم گفت: لیون تیمی قدرتمند ساخته است و روی هواداران فوق‌العاده‌اش حساب می‌کند. با این حال سبک بازی این دو تیم با توجه به مهره‌‌هایی که دارند متفاوت است. لیون تیمش را بر بستر محصولات آکادمی فوتبال قدرتمندش می‌سازد اما پاری‌سن‌ژرمن با خرید ستاره‌های بزرگ تیمش را ساخته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.