باشگاه لیورپول آخرین وضعیت مصدومان خود را تشریح کرد و زمان دوری هافبک اسپانیایی این تیم از مستطیل سبز مشخص شد.

باشگاه لیورپول آخرین وضعیت مصدومان خود را تشریح کرد و زمان دوری هافبک اسپانیایی این تیم از مستطیل سبز مشخص شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه لیورپول اعلام کرد تیاگو آلکانتارا به دلیل مصدمیت از ناحیه ساق پای خود قادر به همراهی شاگردان یورگن کلوپ در دو بازی پیش‌رو نیست. سرخپوشان مرسی‌ساید فردا شب (سه‌شنبه) در دور سوم جام اتحادیه انگلیس به مصاف نوریچ‌سیتی می‌روند و سپس شنبه هفته آینده در یک بازی لیگ برتری میهمان برنتفورد خواهند بود.

انتظار می‌رود این هافبک اسپانیایی به بازی سه‌شنبه هفته آینده با پورتو در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برسد. تیاگو شنبه شب در برتری ۳ بر صفر لیورپول مقابل کریستال‌پالاس در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس دچار این مصدومیت شد و در دقیقه ۶۲ جای خود را به نبی کیتا داد.

همچنین روبرتو فیرمینو که سه بازی اخیر لیورپول را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داده بود، این هفته تمریناتش را از سرخواهد گرفت، اما در بازی با نوریچ‌سیتی غایب خواهد بود.

ترنت الکساندر آرنولد هم که به دلیل بیماری بازی با کریستال‌پالاس را از دست داده بود، حالا وضعیت بهتری دارد، اما او هم در بازی با نوریچ‌سیتی حضور نخواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.