دیدارهای هفته پنجم لالیگای اسپانیا با توقف شاگردان لوپتگی و تساوی سبزوسفیدپوشان آندلس برابر اسپانیول پیگیری شد.

دیدارهای هفته پنجم لالیگای اسپانیا با توقف شاگردان لوپتگی و تساوی سبزوسفیدپوشان آندلس برابر اسپانیول پیگیری شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا، امشب (یکشنبه) ۲ بازی انجام شد که در اولین و مهمترین آنها تیم فوتبال سویا در خانه رئال سوسیه‌داد به تساوی بدون گل رضایت داد.

نتیجه این بازی که میزبان باسکی یک پنالتی داشت و میکل اویارسابال آن را به هدر داد، سویا را با ۸ امتیاز در رده ششم جدول قرار داد و سوسیه‌داد را ۱۰ امتیازی کرد تا به رده چهارم صعود کند.

در بازی دوم هم تیم رئال بتیس در خانه در حالی که تا واپسین دقایق از حریف خود اسپانیول جلو بود در دقیقه هشتم وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل خورد و پیروزی را با تساوی ۲-۲ عوض کرد.

الیکس ویدال بازیکن سابق بارسلونا گل اول این بازی را در دقیقه ۱۶ زد اما در ادامه ویلیان ژوزه در دقیقه ۴۱ گل تساوی را برای میزبان آندلسی به ثمر رساند و نبیل فکیر هم در چهارمین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه اول دومین گل را برای بتیس زد. بتیس از دقیقه ۷۹ با اخراج جرمن پتزلا ۱۰ نفره بازی را به پایان رساند تا دقیقه هشتم وقت‌‌های تلف شده ۳ امتیاز را از آن خود کرده بود اما لئوناردو کابررا گل دوم را برای میهمان کاتالان به ثمر رساند تا امتیازات میان دو تیم تقسیم شود.

با این نتیجه بتیس با ۶ امتیاز و در رده یازدهم جدول قرار گرفت. اسپانیول هم که در این فصل هنوز رنگ پیروزی را ندیده ۳ امتیازی شد و به رده شانزدهم جدول صعود کرد.

در آخرین بازی امشب لالیگا از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در نبردی مهم، رئال مادرید در خانه والنسیا به میدان خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.