مدافع تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور تیم بزرگ و پرطرفداری است و ما نباید بعد از کنار رفتن از لیگ قهرمانان آسیا با استفاده از واژه «بازی آبرومندانه» خودمان را گول بزنیم.

مدافع تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور تیم بزرگ و پرطرفداری است و ما نباید بعد از کنار رفتن از لیگ قهرمانان آسیا با استفاده از واژه «بازی آبرومندانه» خودمان را گول بزنیم. هادی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد شکست تراکتور مقابل النصر عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما در مجموع بازی خوبی انجام دادیم، ولی همه می‌دانند که با کمبود بازیکن مواجه بودیم. اگر تراکتور بازیکنان مرحله قبلش را در اختیار داشت قطعاً النصر را شکست می‌دادیم، ولی متأسفانه دست فیروز کریمی بسته بود. از طرفی برخی از بازیکنان هم کارشان برای حضور در قطر درست نشد و پیمان بابایی نیز محروم بود. ما واقعاً با کمبود بازیکن مواجه بودیم.

وی در واکنش به اینکه خیلی‌ها معتقدند تراکتور بازی آبرومندانه‌ای انجام داد، تصریح کرد: همه تیم‌ها وقتی به این مراحل می‌رسند خودشان را تقویت می‌کنند، ولی ما موجودی خودمان را از دست دادیم. تراکتور تیم پرطرفدار و مطرحی است و ما بعد از کنار رفتن از آسیا نباید با واژه بازی آبرومندانه خودمان را فریب بدهیم. ما باید این موضوع را بررسی کنیم که چرا کار به اینجا رسیده است که با این همه مشکل راهی قطر شدیم و چرا نتوانستیم بازیکنان را حفظ کنیم و نفرات جدید به خدمت بگیریم. ما تا کی باید تلاش کنیم و به مرحله حذفی آسیا برسیم و در نهایت از این رقابت‌ها کنار برویم؟!

مدافع تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این پرسش که آیا به آینده این تیم خوش‌بین است، اظهار داشت: ما دوست داریم یک تیم قوی داشته باشیم، چون هواداران با این تیم زندگی می‌کنند و هرگز دوست نداریم ناراحتی آنها را ببینیم. شرایط تراکتور باید طوری باشد که خیلی‌ها آرزو داشته باشند که در این تیم بازی کنند.

محمدی در پایان با تمجید از فیروز کریمی مربی تراکتور خاطر نشان کرد: کریمی یک مربی فنی است و در کار خودش استاد است. او از لحاظ اخلاقی هم بهترین است و فصل گذشته هم تیم ما را جمع و جور کرد. من واقعاً در این مدت کوتاه چیزهای زیادی از کریمی یاد گرفتم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.