سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌گوید تحت‌تأثیر عملکردش شاگردانش در بازی شب گذشته مقابل بوخوم قرار گرفته است.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌گوید تحت‌تأثیر عملکردش شاگردانش در بازی شب گذشته مقابل بوخوم قرار گرفته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یولیان ناگلسمان که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته پنجم بوندس‌لیگای آلمان موفق شد بوخوم را با نتیجه ۷ بر صفر شکست دهد و به صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کند، گفت: بابت شیوه بازی‌مان و نتیجه‌ای که کسب کردیم، خوشحالم. در ۱۰ دقیقه آغازین بازی کمی مشکل داشتیم، اما در ادامه کنترل بازی را در اختیار گرفتیم. در یک‌سوم زمین حریف می‌توانستیم در دادن پاس‌های آخر بهتر باشیم، با این حال تحت‌تأثیر عملکرد بازیکنانم قرار گرفتم که تشنه گلزنی و مصمم بودند که دروازه‌شان را بسته نگه دارند. قطعاً ما در مسیر درستی قرار داریم.

وی در تمجید از مهاجم لهستانی‌اش که در این دیدار گل پنجم باواریایی‌ها را به ثمر رساند، اظهار داشت: لواندوفسکی می‌خواهد در هر بازی گلزنی کند. روبرت در کنار اینکه تشنه گلزنی‌ است، می‌خواهد برای هم‌تیمی‌هایش هم پاس گل بسازد. او در این دیدار سه یا چهار پاس فوق‌العاده در منطقه یک‌سوم زمین حریف داد تا موقعیت‌هایی برای هم‌تیمی‌هایش خلق شود. لواندوفسکی همچنان بهترین مهاجم جهان است و این فصل هم برای ما گل‌های زیادی به ثمر خواهد رساند.

سرمربی بایرن مونیخ در تمجید از زننده گل اول تیمش که عملکردش در آغاز فصل جاری از سوی برخی هواداران مورد انتقاد بود، خاظرنشان کرد: پیشرفت لروی را می‌توانم ببینم. از دو بازی قبل از تعطیلی لیگ بابت بازی‌های ملی، او بسیار متعهد بوده و تمام توانش را به کار بسته است. همیشه تأکید کرده‌ام که سانه فوق‌العاده خوب است و قرار است روزهای خوبی را با او تجربه کنیم.

ناگلسمان درباره تعویض آلفونسو دیویس بین دو نیمه گفت: دیویس مصدوم نشده، اما او اخیراً خیلی بازی کرده است. آلفونسو بازیکن مهمی برای ما به شمار می‌رود، برای همن خواستیم به او استراحت بدهیم.

بایرن مونیخ با این برد ۱۳ امتیازی و با یک بازی بیشتر نسبت به ولفسبورگ ۱۲ امتیازی، صدرنشین بوندس‌لیگا شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.