سرمربی اینتر گفت زدن گلی زودهنگام به بولونیا زمینه‌ساز پیروزی پُرگل تیمش در دیدار مقابل این تیم بوده است.

سرمربی اینتر گفت زدن گلی زودهنگام به بولونیا زمینه‌ساز پیروزی پُرگل تیمش در دیدار مقابل این تیم بوده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمونه اینزاگی پس از پیروزی ۶ بر یک اینتر مقابل بولونیا، به شکست شاگردانش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید اشاره کرد و اظهار داشت: مقابل رئال مادرید شایستگی بیشتری داشتیم و من از دیدار با بولونیا می‌ترسیدم. خوشبختانه بازیکنان ما از ابتدا رویکرد خوبی داشتند. شما گاهی باید بازی را بدون توجه به نتیجه تحلیل کنید.

وی با تمجید از عملکرد نراتزوری مقابل شاگردان آنچلوتی بیان کرد: به بازیکنانم بابت بازی مقابل رئال مادرید تبریک گفتم، اما سپس آنها را سرزنش کردم، چون شما نمی‌توانید پس از خلق آن همه فرصت گلزنی ببازید. گاهی شما می‌توانید ۱۸ شوت به سمت دروازه حریف بزنید و گلی نزنید؛ همانند کاری که مقابل رئال مادرید کردیم. این بار قفل دروازه حریف را خیلی زود شکستیم و کارمان راحت‌تر شد. بولونیا در این فصل شکست‌ناپذیر بود و اینتر به همین خاطر، شایسته اعتبار بیشتر است.

سرمربی اینتر همچنین عملکرد دنزل دومفریز را ستود و گفت: او نمایشی عالی ارائه کرد. دومفریز به خوبی تمرین می‌کند و سریع‌تر از چیزی که انتظار داشتیم، در اینتر جا افتاد. او بازیکنی باکیفیت و علاقه‌مند به یادگیری است و ما از این بازیکن خیلی راضی هستیم.

اینزاگی در مورد وضعیت دو بازیکن تیمش تصریح کرد: سانچس در هفته نخست با تیم تمرین کرد، اما شرایط او در زمان دیدارهای ملی به حالت گذشته برگشت. الکسیس در تمرینات سخت تلاش می‌کند و این نیم‌ساعت که به میدان رفت، برای او خوب بود. سنسی در حال حاضر در دسترس ما نیست، اما کیفیت بالایی دارد و می‌خواهم او را به‌عنوان یک مهاجم پشتیبان و نیز در خط هافبک ببینم.

وی با اشاره به خواکین کورئا که در دقیقه ۲۰ مصدوم و تعویض شد، یادآور شد: کورئا باید آزمایش بدهد تا میزان مصدومیتش مشخص شود. می‌خواستم مقابل بولونیا به ژکو استراحت بدهم، اما زمانی که کورئا را از دست دادیم، نمی‌توانستم ۷۰ دقیقه از الکسیس استفاده کنم. به همین خاطر به چالهانوغلو و پریشیچ استراحت دادم.

سرمربی اینتر همچنین با تمجید از لائوتارو مارتینس خاطرنشان کرد: می‌دانستم که مارتینس بازیکنی بسیار خوب است و در مرتبه اول که با او کار کردم، متوجه شدم چرا اینقدر برای آرژانتین و اینتر خوب بازی می‌کند. یک بار توپ مارتینس به تیر دروازه بولونیا برخورد کرد و حیف شد که او فقط یک گل زد. با این حال در زمان فشردگی مسابقات باید به او استراحت بدهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.