سرمربی تیم فوتبال میلان از سرمربی یوونتوس تمجید ویژه‌ای کرد و گفت که بازی فردا برای هر دو تیم مهم است.

سرمربی تیم فوتبال میلان از سرمربی یوونتوس تمجید ویژه‌ای کرد و گفت که بازی فردا برای هر دو تیم مهم است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی که شاگردانش فصل جدید سری A ایتالیا را با سه برد متوالی آغاز کرده‌اند و فردا شب (یکشنبه) در چارچوب هفته چهارم همین رقابت‌ها هم میهمان یوونتوس هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: ما در سری A به این دلیل به پیروزی رسیده‌ایم چون بازی‌های باکیفیت‌تری نسبت به رقبای‌مان به معرض نمایش گذاشته‌ایم و به همین دلیل بود که به لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا باختیم. امیدوارم که تجربه به رشد ما کمک کند.

وی افزود: خوشحالم که دوباره با ماسیمیلیانو آلگری ملاقات می‌کنم که انسانی خیلی باهوش و مربی فوق‌العاده‌ای است. دیدن یوونتوس در این وضعیت دور از انتظار بود، اما با این حال فکر نمی‌کنم که ما در بازی فردا بخت اول پیروزی باشیم. یوونتوس دارای تاریخچه‌ و قهرمانانی بزرگ است. امیدوارم فردا بازی متعادلی شود و هر تیمی که فوتبال بهتری ارائه دهد، شانس بهتری برای پیروزی خواهد داشت.

سرمربی میلان تصریح کرد: این بازی مهمی برای هر دو تیم است. انتظار دارم یوونتوس در بازی فردا هجومی باشد، اما اگر با تمرکز بالا بازی کنیم و قدرت لازم را داشته باشیم، می‌توانیم آنها را شکست دهیم. باید در خط میانی بهتر عمل کنیم، خطی در که بازی با لیورپول در آنفیلد نقص‌هایی داشتیم.

پیولی همچنین خبر داد که زلاتان ابراهیموویچ و اولیویه ژیرو به دلیل مصدومیت قادر به همراهی میلان در بازی فردا نیستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.