مهاجم آرژانتینی اینتر از نقش سیمونه اینزاگی برای پیوستنش به این تیم سخن گفت.

مهاجم آرژانتینی اینتر از نقش سیمونه اینزاگی برای پیوستنش به این تیم سخن گفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، خواکین کورئا که این تابستان در حالی که مورد توجه باشگاه‌هایی از جمله آرسنال و اورتون بود، با قرارداد قرضی یکساله با بند خرید اجباری ۳۰ میلیون یورویی از لاتزیو به اینتر پیوست، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: در کودکی می‌خواستم به هر قیمتی که شده به اینتر بیایم. بازی در نراتزوری برای من خیلی مهم بود.

مهاجم ۲۷ ساله اینتر که در لاتزیو رکورد ۳۰ گل‌زده را در ۱۱۷ بازی از خود برجای گذاشت، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: زمانی که در آرژانتین برای تیم استودیانتس بازی می‌کردم، شنیدم که اینتر نسبت به جذب من علاقه‌مند است، اما من باشگاهم را در آن مقطع ترک نکردم. پیوستن به اینتر زیبا بود چون به عنوان یک کودک همیشه رویای بازی در این تیم را داشتم.

وی همچنین در خصوص همکاری مجدد با سرمربی پیشین لاتزیو در اینتر اظهار داشت: همکاری دوباره با اینزاگی خیلی مهم بود. آمدن به اینتر رویایی من بود و وقتی اینزاگی با من تماس گرفت، دیگر تردیدی برای پیوستن به این تیم نداشتم و نمی‌خواستم در جای دیگری باشم. استقبال خیلی گرمی از من در اینتر شد و همه طوری با من رفتار کردند که حس در خانه بودن به من دست داد. همانجا بود که فهمیدم اینتر چطور باشگاهی است. پیراهن این تیم وزین و خیلی مهم است.

کورئا صحبت‌های خود را با اشاره به اهداف تیم تحت‌‌هدایت سیمونه اینزاگی در فصل جاری، اینطور جمع‌بندی کرد: هدف ما این است که در هر تورنمنتی که هستیم، بهترین بازی‌های‌مان را به نمایش بگذاریم. ما تیم فوق‌العاده‌ای داریم. نمی‌خواهم به جام خاصی اشاره کنم، اما می‌خواهیم در هر بازی به پیروزی برسیم. بازی کنار این بازیکنان هم لذت‌بخش است و کار را آسانتر می‌کند.

کورئا تاکنون در سه بازی برای اینتر به میدان رفته و دو گل هم به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.