سرمربی لاتزیو استارت تیمش با شکست در لیگ اروپا را ناامیدکننده توصیف کرد.

سرمربی لاتزیو استارت تیمش با شکست در لیگ اروپا را ناامیدکننده توصیف کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو ساری درباره شکست یک بر صفر لاتزیو مقابل گالاتاسرای، در نخستین دیدار شاگردانش در لیگ اروپا اظهار داشت: این دیدار نسبت به بازی روز یکشنبه (مقابل میلان) متفاوت بود. در جوی دشوار و مقابل تیمی خطرناک بازی کردیم و فکر می‌کنم پیشرفت کرده‌ایم. بازی تحت کنترل ما بود، اما اشتباهات بخشی از ورزش است و ما تاوان آن را دادیم.

وی درباره تغییرات پُرتعداد در ترکیب تیمش نسبت به دیدار با میلان گفت: لیگ اروپا برای ما مهم است و در این مقطع نمی‌توانیم هشت بازیکن را نسبت به بازی قبلی تغییر بدهیم. چهار بازیکن ما نسبت به دیدار قبلی متفاوت بودند و در طول مسابقه از داشته‌های خود بهره بردیم. ماتیا زاکانی عملکرد خوبی داشت و توما باسیچ هم تأثیرگذار است.

«آغاز مسابقات با شکست، ناامیدکننده و چالشی دشوار است.»، سرمربی لاتزیو ضمن بیان این جمله تصریح کرد: با این حال نباید فقط نتیجه مسابقه را ببینیم و باید نمایش تیم را بررسی کنیم. من می‌بینم که برخی مشکلات تیم حل نشده است. ما با زمان‌بندی و پاس‌ها در کانال‌های کناری مشکل داریم و این موضوع در حد ثانیه‌ها و سانتی‌مترهاست، اما تفاوت را رقم می‌زنند.

ساری با تمجید از شاگردانش بیان کرد: من پیشرفت لاتزیو را نسبت به شکست مقابل میلان می‌بینم و ما قوی‌تر شده‌ایم؛ توپ را بیشتر بین خطوط قطع کردیم و کمتر به رقیب اجازه ضدحمله دادیم. ما باید حرکات هجومی و بدون توپ خود را تقویت کنیم، اما گام‌هایی رو به جلو در تیم دیدم و قضاوت ما نباید تحت تأثیر یک نتیجه اتفاقی قرار بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.