سرمربی پرتغالی تیم فوتبال الهلال عربستان پس از پیروزی مقابل استقلال ایران و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیشنهاد قابل توجهی از لیگ برتر انگلستان دریافت کرده است.

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال الهلال عربستان پس از پیروزی مقابل استقلال ایران و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیشنهاد قابل توجهی از لیگ برتر انگلستان دریافت کرده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نوشته پایگاه لنکس لایو انگلیس، کریس هاتون پس از ششمین شکست ناتینگهام فارست در هفته هفتم مسابقات لیگ ‌‌در آستانه برکناری قرار گرفت و سرمربی فعلی باشگاه الهلال عربستان یکی از گزینه‌های هدایت ناتینگهامی‌ها در این مقطع به شمار می‌رود.

بر‌اساس این گزارش؛ لئوناردو ژاردیم که عملکرد موفقی در الهلال داشته در کنار کریس وایلدر، الکس نیل و جان تری گزینه‌های هدایت ناتینگهام فارست به شمار می‌روند.

هرچند جدایی ژاردیم در این مقطع از الهلال با مخالفت مسئولان این باشگاه مواجه می‌شود و ممکن است این تیم را وارد بحران کند اما گفته می‌شود این مربی پرتغالی نمی‌تواند به سادگی چنین فرصتی را برای حضور در لیگ فوتبال جزیره از دست بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.