سرمربی تیم فوتبال میلان می‌گوید تیمش باید روی جزئیات بیشتر کار کند، چون در لیگ قهرمانان همین جزئیات است که تفاوت را رقم می‌زند.

سرمربی تیم فوتبال میلان می‌گوید تیمش باید روی جزئیات بیشتر کار کند، چون در لیگ قهرمانان همین جزئیات است که تفاوت را رقم می‌زند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی که شاگردانش در اولین گام خود در بازگشت به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) لیورپول را در ورزشگاه آنفیلد به دردسر انداختند و در نهایت هم تن به شکست ۳-۲ دادند، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: لیورپول بابت کیفیت بازی که از خود به خصوص در ۲۵ دقیقه اول نشان داد و پرشور بودنش، شایسته احترام است.

وی افزود: ما موفق شدیم در مقطع پایانی نیمه اول اوضاع را به سود خود تغییر دهیم اما متأسفانه در نیمه دوم برتری‌مان را با دریافت دو گل از دست دادیم. در کنار کیفیت تیمی لیورپول، ما روی دو گلی که در نیمه دوم دریافت کردیم، مرتکب اشتباهاتی شدیم. امیدوارم در آینده با تیم‌هایی که کیفیت نسبتاً پایین‌تری دارند، چنین گل‌هایی نخوریم.

سرمربی میلان ادامه داد: این درسی ارزشمند برای ما بود و به ما در ادامه کار کمک خواهد کرد. ما برای این بازی باانگیزه بودیم و انتظار داشتیم که لیورپول بازی را اینچنین قدرتمند آغاز کند. یک فوتبال خیلی خوب را شاهد بودیم. جای تأسف دارد که این بازی را باختیم چون شروع قدرتمند در لیگ قهرمانان می‌توانست خیلی مهم باشد.

پیولی در پایان خاطرنشان کرد: در حالی آنفیلد را ترک می‌کنیم که می‌دانم این تیم می‌تواند پیشرفت کند و هنوز باید روی جزییات کار کنیم چون در لیگ قهرمانان همین جزییات است که تفاوت را رقم می‌زند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.