سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی پس از پیروزی خانگی برابر لایپزیگ در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، از حریف آلمانی تمجید کرد.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی پس از پیروزی خانگی برابر لایپزیگ در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، از حریف آلمانی تمجید کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی پس از پیروزی ۶ بر ۳ تیمش در بازی خانگی چهارشنبه شب مقابل لایپزیگ در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، به شبکه BT Sport‌ انگلیس گفت: لایپزیگ قصد تسلیم شدن نداشت. این تیم شیوه خاصی برای حمله دارد. رویکرد آنها در حمله همه یا هیچ است. مقابل این تیم شما هرگز احساس نمی‌کنید که کار تمام است و می‌توانید نفسی راحت بکشید. ما هر بار که آنها گل زدند، گل زدیم و این خیلی کمک کرد.

گواردیولا در ادامه تمجیدش از رقیب آلمانی اظهار داشت: لایپزیگ تیم جوانی دارد مه بسیار جنگنده و قدرتمند است. تیم‌شان عالی است. بازی امشب این تیم یک پیام خوب برای فوتبال بود. با این حال من فکر می‌کنم که کیفیت بازی بازیکنان ما بالاتر بود و همین هم باعث شد بازی را ببریم.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در پایان گفت: ما در سه بازی قبلی‌مان در این ورزشگاه ۱۶ گل زده‌ایم. من فکر می‌کنم که برای بازی شنبه مقابل ساوتهمپتون خسته خواهیم بود و آنها هم حریفی بسیار خطرناک هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.