سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با اعتراف به وجود برخی اشتباهات در بازی تیمش و عملکرد نه چندان جالب در نیمه اول، پیروزی شاگردانش در خانه اینتر را بسیار مهم توصیف کرد.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با اعتراف به وجود برخی اشتباهات در بازی تیمش و عملکرد نه چندان جالب در نیمه اول، پیروزی شاگردانش در خانه اینتر را بسیار مهم توصیف کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی یک بر صفر شاگردانش در خانه اینتر در اولین بازی دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپای فصل ۲۲-۲۰۲۱ که در آن گل دقیقه ۸۵ رودریگو منجر به برتری میهمان اسپانیایی شد، گفت: این یک پیروزی بسیار مهم بود که از یک بازی بسیار سخت و پردردسر گرفتیم. با اینکه من اشتباهاتی در عملکرد بازیکنانم دیدم اما فکر می‌کنم که نمایش کاملی ارائه کردیم. تیم ما ذهنیت خوبی داشت و از نظر دفاعی هم عملکردمان بد نبود.

کارلتو ادامه داد: در نیمه اول نمایش‌مان چندان تعریفی نداشت اما این مهم نیست. در چنین بازی‌هایی باید دفاع کنید تا موقعیت‌های بیشتری برای ضدحمله داشته باشید اما در نیمه اول ما موقعیت‌های زیادی برای ضدحمله هم نداشتیم.

سرمربی ایتالیایی رئالی‌ها تأکید کرد: بین دو نیمه یکسری چیزها را در شیوه بازی‌مان تغییر دادیم که آزادتر گذاشتن وینیسیوس یکی از آنها بود. اینتر در نیمه اول بازی انسجام بیشتری داشت اما به تدریج از میزان آن کاسته شد. با ورود رودریگو ما از جناحین استفاده بیشتری برای بازیسازی انجام دادیم. تیم من می‌دانست که امشب تحت فشار قرار می‌گیرد و همینطور هم شد اما من رویکرد بازیکنانم به بازی کردن زیر این فشار را خیلی دوست داشتم. رئال فقط یک تیم با کیفیت نیست، بلکه تیمی با بازیکنان متعهد است و این مهمترین چیز است.ما در این گروه خطرناک خیلی باید مراقب باشیم. هیچ کسی فکرش را نمی‌کرد که شریف بتواند شاختار را شکست دهد. ما و اینتر مدعیان صعود به مرحله بعد هستیم و نمی‌توانیم رقبا را دستکم بگیریم. باید مراقب باشیم و بازی امشب هم این را نشان داد. در نیمه اول اینتر با سرعتی زیاد بازی کرد اما همین مسئله سبب شد در نیمه دوم کمی خسته شود. در کل بازی متعادلی بود. ما خیلی توپ لو دادیم. پستی که بروزوویچ در آن برای اینتر بازی می‌کرد هم تیم ما را به دردسر انداخت اما در نهایت به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.