مدیر اجرایی پیشین باشگاه بایرن مونیخ به برد این تیم مقابل بارسلونا واکنش نشان داد و مطالب جالبی بر زبان آورد.

مدیر اجرایی پیشین باشگاه بایرن مونیخ به برد این تیم مقابل بارسلونا واکنش نشان داد و مطالب جالبی بر زبان آورد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارل هاینتس رومنیگه در واکنش به پیروزی ۳ بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) بایرن مونیخ در خانه بارسلونا در هفته اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به شبکه «بیلد تی‌وی» گفت: بایرن فوق‌العاده بازی کرد و با شایستگی به پیروزی رسید. آنها در فرم و شکل خوبی هستند، اما زود است که بخواهیم درباره اینکه آیا آنها بخت اول قهرمانی هستند یا خیر صحبت کنیم. همه چیز از مراحل حذفی شروع می‌شود.

وی همچنین در تمجید از مهاجم لهستانی باواریایی‌ها که در این دیدار هم دو گل به ثمر رساند، اظهار داشت: لواندوفسکی ماشین گلزنی است. او آن اوایل خیلی «عشق رئال» بود و دلش می‌خواست به مادرید برود اما ما همیشه به او می‌گفتیم که "تو با بایرن مونیخ هم می‌توانی فاتح لیگ قهرمانان شوی".

مدیر اجرایی پیشین باشگاه بایرن مونیخ همچنین درباره شایعه علاقه‌مندی این باشگاه به جذب ستاره نروژی دورتموند تأکید کرد: هالند؟ با وجود لواندوفسکی، بایرن مونیخ بهترین مهاجم دنیا را دارد. هالند دومین مهاجم برتر دنیاست. فکر می‌کنم بایرن نسبت به تمدید قرارداد روبرت علاقه‌مند است.

رومینگه که پست خود در باشگاه بایرن مونیخ را به اولیور کان تحویل داد، در پایان درباره خرید جدید باواریایی‌ها گفت: خرید اوپامکانو خیلی مهم بود و این در واقع بردی برای بایرن بود. دایو بازیکنی سریع، تهاجمی و به لحاظ فیزیکی قدرتمند است. به اعتقاد من بایرن خرید خیلی خوبی انجام داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.