ستاره پرتغال تیم فوتبال منچستریونایتد با حضور در اولین بازی تیمش در فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، دو رکورد دیگر به فهرست بلندبالای رکوردهای شخصی‌اش اضافه کرد.

ستاره پرتغال تیم فوتبال منچستریونایتد با حضور در اولین بازی تیمش در فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، دو رکورد دیگر به فهرست بلندبالای رکوردهای شخصی‌اش اضافه کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولین بازی منچستریونایتد در فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که شب گذشته (سه شنبه) برگزار شد برای ستاره پرتغالی جدید این تیم، طعمی تلخ و شیرین داشت؛ شیرین بابت به ثمر رساندن گل اول مسابقه در دقیقه ۱۳ و تلخ بابت بی‌اثر شدن گلش پس از دو گلی که یانگ‌بویز سوئیس زد و بازی را برد.

گل رونالدو اگرچه باعث پیروزی منچستریونایتد نشد اما برای خود او رکوردهایی جدید به همراه داشت که یکی از آنها رسیدن به ایکر کاسیاس به عنوان دارنده رکورد بیشترین حضور در این رقابت‌ها با ۱۷۷ بازی بود و دیگری گل زدن به سی‌و‌ششمین حریف متفاوت در لیگ قهرمانان که رکوردش پیش از این به تنهایی در اختیار لیونل مسی بود.

این‌ها اما تنها بخشی از رکوردهایی هستند که کریستیانو رونالدو از زمان انجام اولین بازی‌اش در لیگ قهرمانان تا به امروز ثبت کرده است.

گل رونالدو به یانگ بویز جایگاه او را به عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بیش از پیش تثبیت کرد. او نه تنها با ۱۳۵ گل بیشترین گل را در این رقابت‌ها زده بلکه با ۱۷ گلی که در فصل منتهی به قهرمانی‌اش با رئال مادرید در سال ۲۰۱۴، ۱۷ گل زد که بیشترین گل به ثمر رسیده توسط یک بازیکن در طول یک فصل لیگ قهرمانان اروپاست.

رونالدو بازیکنی است که بیشترین تعداد گل را در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا دارد. او در تمام بازی‌‌هایش پس از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۶۷ گل زده است. به علاوه ستاره پرتغالی تنها بازیکنی است که در سه فینال لیگ قهرمانان اروپا گل زده است و تنها کسی است که در طول یک فصل، در هر ۶ بازی تیمش در مرحله گروهی این رقابت‌ها دروازه‌ رقبا را باز کرده است. به این‌ها باید رکورد گلزنی در ۱۱ بازی پی در پی در لیگ قهرمانان اروپا را هم اضافه کرد که به تنهایی در اختیار کریس ۳۶ ساله است.

دومین دوره حضور رونالدو در منچستریونایتد پس از ۱۲ سال دوری‌اش از این تیم، برای او فوق‌العاده آغاز شده است. او نه تنها در بازی شنبه شب مقابل نیوکاسل در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس دو گل از ۴ گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند بلکه شب گذشته هم تیمش را خیلی سریع پیش انداخت هرچند که ۱۰ نفره شده شیاطین سرخ کار این تیم را برای حفاظت از گل ستاره پرتغالی‌اش سخت کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.