مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان درباره استفاده از توپ انداز مکانیکی گفت: از کارلوس کی روش یاد گرفتم و برای ساختار سپاهان استفاده می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا ساکت در مراسم رونمایی از توپ انداز مکانیکی برای تمرینات تیم‌ فوتبال سپاهان گفت: خوشحالم پیوند بین دانشگاه و فضای پژوهشی آموزشی را در باشگاه سپاهان ایجاد کردیم. می‌خواهم ابتدا به چندسال گذشته اشاره کنم. زمانیکه آقای کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال بودند و من در آن دوره افتخار همکاری با او را داشتم بارها بابت مسائل سخت افزاری صحبت می‌کردیم.

دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال تاکید کرد: ما برای اولین بار در جام جهانی ۲۰۱۸ نتایج بسیار خوبی گرفتیم که بی سابقه بود. درست است به مرحله بعدی نرفتیم اما چندین بار تلاش‌هایمان باعث خوشحالی مردم شد و مقام معظم رهبری نیز بابت این موضوع تشکر کردند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: علمی سازی ورزش و استفاده از تکنولوژی‌های نوین جزو ضرورت باشگاهداری است. حرکت پرشتاب علمی ورزش رقابت را در حوزه ورزش و بخصوص فوتبال همه چیز را پیچیده‌تر کرده است.

او یادآور شد: تفاهمی بین باشگاه سپاهان و پژوهشگاه علوم فناوری ورزشی امضا کردیم تا تولید محصول جدید داشته باشیم. با دانشگاه اصفهان، دانشگاه آزاد و علمی کاربردی قراردادهایی داریم تا از مسائل نوین سخت افزاری در ورزش استفاده کنیم.

ساکت در ادامه درباره استفاده از این وسیله مکانیکی پرداخت و گفت: شروع و ورود دستگاه توپ انداز به زمان آماده سازی تیم ملی ایران مقابل اتریش و سپس ترکیه و قطر بر می‌گردد. آقای کی روش درخواست این وسیله را داشت و ما از خارج آن را تهیه کردیم و مورد استفاده قرار گرفت.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تاکید کرد: وقتی سال گذشته به سپاهان برگشتم روی این موضوع تاکید داشتیم تا چنین وسایلی با استفاده از علمی که بومی سازی هم شده است استفاده کنیم. کاربرد این وسایل را از دوران کی روش به یادگار داریم و به هر حال از او یاد گرفتن تا از این وسیله استفاده کنیم.

ساکت افزود: الان هم برای آقای اسکوچیچ، وحید هاشمیان، کریم باقری و مهدی مهدوی‌کیا نیز در تیم‌های ملی فوتبال آرزوی موفقیت دارم تا با روند خود هواداران فوتبال را خشنود نگه دارند.

وی درباره شرایط سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: شرایط تیمی خوبی داریم و اردوهای منسجمی را برگزار می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم روند فنی خوبی قبل از شروع لیگ برتر پیدا کنیم و هواداران سپاهان را خوشحال کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۴ )