رسانه یونانی خبر داد که امروز میلاد محمدی قرارداد خود را با باشگاه آ.اک آتن امضا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سایت ورزش ۲۴ یونان در خبری عنوان کرد که انتظار می رود، میلاد محمدی امروز (چهارشنبه) به یونان بیاید و قراردادش را با باشگاه «آ.اک آتن» امضا کند.

این رسانه یونانی در توصیف میلاد محمدی نوشت که این بازیکن در جام جهانی به دلیل پرتاب اوتش بسیار معروف شد ولی در دفاع چپ عملکرد خیلی خوب داشت. او در باشگاه احمد گروژنی بسیار خوب کار کرد و همین باعث شد تا تیم خنت بلژیک به سراغ او آید.

Sport۲۴ نوشت که میلاد محمدی در تیم ملی نیز نمایش خوبی از خود به جا گذاشت. او در جام ملت های آسیا به نیمه نهایی رسید و یکی از بهترین عمکلردهای خود را به ثبت رساند.

رسانه یونانی نوشت که میلاد محمدی پیشنهاد از تیم های انگلیسی مثل لیدزیونایتد و وستبرومویچ گرفته بود. او نزدیک بود به باشگاه «فرنتس واروش» مجارستان نیز برود ولی این اتفاق رخ نیفتاد. او دوست داشت به لیگی بهتر از بلژیک برود ولی تیمی را پیدا نکرد.

Sport۲۴ نوشت که طرفداران فوتبال او را «میگ میگ» صدا می کنند. او سرعت بسیار بالایی دارد که یک کیفیت خاص محسوب می شود. همچنین محمدی در فاز هجومی قدرتمند است و می تواند یک به یک را بردارد. او در دفاع نیز می تواند وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد.

باشگاه آ.اک آتن انصاری فرد و حاج صفی را نیز در اختیار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.