پیشکسوت استقلال معتقد است اگر این تیم بازیکنان مطمئن‌تر و باتجربه‌ای به خدمت نگیرد، امسال هم نمی‌تواند در مسابقات مختلف موفق باشد.

پیشکسوت استقلال معتقد است اگر این تیم بازیکنان مطمئن‌تر و باتجربه‌ای به خدمت نگیرد، امسال هم نمی‌تواند در مسابقات مختلف موفق باشد. هادی شکوری درباره شکست ۲ بر صفر استقلال ایران مقابل الهلال عربستان و حذف آبی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: با توجه به شرایط فعلی استقلال، در هیچ زمینه‌ای نمی‌توانستیم خودمان را با الهلال مقایسه کنیم. نتیجه برای همه قابل پیش‌بینی بود و به نظرم استقلال فراتر از انتظارات بازی کرد. با آشفته بازاری که در تیم وجود داشت، استقلال نتیجه آبرومندانه‌ای گرفت. اگر بازیکنان تجربه بیشتری داشتند، می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم و حتی بازی را به وقت اضافه بکشیم.

استقلال به یک بزرگتر نیاز دارد و باید بازیکنان مطمئن‌تر و باتجربه‌تری بگیرد وی در پاسخ به این پرسش که آیا بارقه‌های امید در استقلال دیده می‌شود یا خیر، تصریح کرد: بازیکنان جدید، شرایط فنی قابل قبولی دارند و نیازمند زمان هستند، اما در برخی پُست‌ها باید بازیکنان مطمئن‌تر و باتجربه‌تری به استقلال بیایند. چند سال است می‌گویم تیم در زمین به یک بزرگتر نیاز دارد و بسیاری از تیم‌های بالای جدول مانند پرسپولیس و سپاهان از این موضوع سود می‌برند.

استقلال تقویت نشود، امسال هم نتیجه نمی‌گیرد مدافع پیشین استقلال با بیان اینکه بازیکن بزرگتر از الزامات یک تیم است، خاطرنشان کرد: اگر بازیکنی چون پژمان منتظری یا امید ابراهیمی در استقلال بودند، می‌توانستند سر و شکل بهتری به تیم بدهند. به نظرم استقلال باید تقویت شود؛ وگرنه با این شرایط فکر نمی‌کنم امسال هم نتیجه بگیرد. امیدوارم مشکلات زمینه‌ای که همیشه در استقلال وجود دارد، برطرف شود و تیم با برنامه‌ریزی مناسب، استارت خوبی برای فصل جدید بزند.

در برخی پُست‌ها از الهلال بهتر بودیم شکوری در پاسخ به این پرسش که آیا ستاره‌های چند صد میلیاردی الهلال باعث ترس بازیکنان استقلال شده بود یا خیر، اظهار داشت: فوتبال ایران به جهان ثابت شده، اما عده‌ای هستند که می‌خواهند بازیکنان ما را زیر سوال ببرند. الهلال بازیکنان چند صد میلیاردی داشت، اما در برخی پُست‌ها سرتر از این تیم بودیم. ما زیرساخت نداریم که این موضوع شامل حمایت از کادر فنی و امکانات تمرینی است.

شاید بهتر از آزمون و طارمی را در کشور داشته باشیم وی با اشاره به انتقادات از محمدحسین مرادمند بیان کرد: باید مشکلات را ریشه‌یابی کنیم، نه اینکه همه چیز را سر بازیکن خالی کنیم. همه جای دنیا بازیکن دریبل می‌خورد. اگر بازیکن ما مقابل مارگا در نیمه اول سُر نمی‌خورد، او می‌توانست به استقلال گل بزند؟. چرا کسی از این اتفاق حرف نزد؟ مشکلات فوتبال ما را همه می‌دانند، اما کسی به آن اهمیت نمی‌دهد. ایران بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد و بازیکنانی چون طارمی، جهانبخش و آزمون از دل همین لیگ بیرون آمده‌اند. آنها توانایی‌های خود را با امکانات بهتر و تفکر حرفه‌ای‌تر نشان می‌دهند و شاید بهتر از این بازیکنان را در کشور داشته باشیم.

صحبت‌های فکری به استقلال لطمه می‌زند پیشکسوت استقلال درخصوص اینکه محمود فکری، مربیان فعلی تیم را بدون عشق و دانش خوانده بود، عنوان کرد: من با کسی مشکل شخصی یا رفاقت صمیمی ندارم. فکری از جنس استقلال است و برای او احترام زیادی قائلم. او نباید این صحبت‌های تند را مطرح کند. شاید بحث فکری شخصی است، اما به باشگاه استقلال لطمه می‌زند و در شأن او نیست.

فکر می‌کنم یک ادمین به‌جای فکری مصاحبه می‌کند! شکوری با انتقاد از اظهارات سرمربی پیشین استقلال علیه تیم به تسنیم گفت: گاهی فکر می‌کنم یک ادمین از طرف فکری چنین صحبت‌هایی مطرح می‌کند و باور نمی‌کنم او چنین حرف‌هایی بزند! زمانی که فکری سرمربی بود، همه پیشکسوتان از او حمایت می‌کردند و حالا که از استقلال رفته، درست نیست که علیه همبازی و هم‌خانواده‌اش صحبت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.