سرمربی تیم فوتبال میلان می‌گوید ستاره سوئدی‌اش به دلیل مصدومیت بازی با لیورپول را از دست می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال میلان می‌گوید ستاره سوئدی‌اش به دلیل مصدومیت بازی با لیورپول را از دست می‌دهد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی که تیم تحت هدایتش فردا شب (چهارشنبه) در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید در خانه لیورپول به میدان برود، در کنفرانس خبری پیش از این بازی تأیید کرد زلاتان ابراهیموویچ به دلیل مصدومیت از ناحیه آشیل نمی‌تواند تیمش را در سفر به انگلیس همراهی کند و گفت: التهاب تاندون می‌تواند بعد از چهار ماه بازی نکردن رخ دهد. امیدوار بودیم که زلاتان بتواند بازی کند، او تلاش خود را هم کرد، اما درد داشت. ریسک کردن در مورد استفاده از او بی‌فایده است‌. ما بازی‌های دیگری بعد از بازی فردا داریم. از بین آنته ربیچ و اولیویه ژیرو یکی را برای قرار دادن در ترکیب اصلی انتخاب خواهیم کرد. برای زلاتان متأسفم که نمی‌تواند در این سفر ما را همراهی کند، اما به زودی یکدیگر را خواهیم دید.

سرمربی ایتالیایی میلان که با وجود دو دهه مربیگری این اولین تجربه سرمربیگری‌اش در لیگ قهرمانان اروپاست، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: به مانند تمامی بازی‌ها‌ی‌مان، طبق روال عادی‌مان برای تقابل با لیورپول آماده می‌شویم. من عاشق فوتبال انگلیس هستم، لیورپول را می‌شناسم و آنها را مطالعه کرده‌ایم. درست است که بسیاری از بازیکنان ما هرگز در لیگ قهرمانان بازی نکرده‌اند، اما زمین فوتبال همیشه زمین فوتبال است. ما با شیوه بازی، اشتیاق و انرژی خود به اینجا رسیده‌ایم. فردا نیز به این موارد نیاز خواهیم داشت.

پیولی تصریح کرد: به اعتقاد من بازی آسان وجود ندارد. ما در گروه دشواری قرار داریم. رقبای‌مان بسیار سختکوش هستند و سابقه بازی در رقابت‌های اروپایی را دارند، اما ما می‌خواهیم از فردا تاریخچه خودمان را در این رقابت‌ها بنویسیم.

میلان در گروه B لیگ قهرمانان اروپا با تیم‌های لیورپول، اتلتیکومادرید و پورتو همگروه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.