کاپیتان تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: سال گذشته نتایج خوبی نگرفتیم، ولی باید در فصل آینده روزهای خوبی را برای نساجی رقم بزنیم.

کاپیتان تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: سال گذشته نتایج خوبی نگرفتیم، ولی باید در فصل آینده روزهای خوبی را برای نساجی رقم بزنیم. حامد شیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد اردوی تیم نساجی در سرعین گفت: ما در تهران تمرینات را شروع کردیم و بعد از چند روز به سرعین رفتیم تا تمرینات بدنسازی را انجام بدهیم. این تمرینات پرفشار بود، ولی برای تیم ما لازم بود تا بتوانیم از لحاظ بدنی به آمادگی خوبی برسیم. یک بازی دوستانه هم انجام دادیم تا بچه‌ها با یکدیگر هماهنگی نسبی پیدا کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نساجی قوی‌تر از فصل گذشته خواهد بود، تصریح کرد: باشگاه براساس نیاز کادر فنی قرارداد اکثر بازیکنان را تمدید کرد و بازیکنان جدیدی هم به تیم اضافه شدند. پیش‌بینی در مورد اینکه فصل آینده قوی‌تر خواهیم بود یا خیر فعلاً زود است، چون باید بازی‌های دوستانه انجام بدهیم و کار را جلو ببریم، ولی مسئله مهم این است که باید خیلی بهتر از فصل قبل نتیجه بگیریم این چهارمین سال است که نساجی در لیگ برتر حضور مداوم دارد و باشگاه به یک ثبات رسیده است. به همین دلیل حالا وقتش رسیده است تا بتوانیم یک فصل خوب را رقم بزنیم.

مدافع تیم فوتبال نساجی قائمشهر در موردی اینکه آیا احتمال اضافه شدن مسعود شجاعی به این تیم وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: ظاهراً صحبت‌هایی در این مورد صورت گرفته است، اما اینکه چه اتفاقاتی رخ دهد بستگی به توافق طرفین دارد. باشگاه در تلاش است تا بازیکنان موردنظر سرمربی را جلب کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.