کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ۹ رای مربوط به شکایات مختلف را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای صادر شده در کمیته تعیین وضعیت این فدراسیون به شرح زیر است:

* باشگاه ماشین سازی تبریز به دلیل شکایت نود و شش میلیون و هشتصد و نود چهار هزار و پانصد ریالی محمود نصیری، بر اساس رای صادره محکوم به پرداخت اصل خواسته به انضمام هزینه دادرسی شد.

* محمدعلی صفیا بابت مطالبه نهصد میلیون ریالی از باشگاه نفت مسجد سلیمان شکایت کرد که این باشگاه به پرداخت هفتصد و هشتاد و هشت میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

* در شکایت شاهین شفیعی از باشگاه آرمان گهر سیرجان بابت مطالبه یک میلیارد و یکصد و بیست و پنج میلیون ریالی، کمیته تعیین وضیعت بازیکنان شکایت وی را مردود و غیرقابل رسیدگی اعلام کرد.

* شکایت پیمان صالحی از باشگاه هوادار جهت مطالبه ششصد میلیون ریالی، به رای پرداخت پانصد و شصت و هشت میلیون ریالی از سوی باشگاه به شاکی به انضمام هزینه دادرسی شد.

* علی محمودی در قالب شکایت ارائه شده خواستار پرداخت چهارصد میلیون ریال از سوی باشگاه نصر فردیس البرز شد که پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی از سوی باشگاه رای صادره از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان است.

* در پرونده شکایت علی اکبرخواه از باشگاه بادران جهت مطالبه یکصد و شصت و سه میلیون و دویست و نود هزار ریالی، کمیته وضعیت دعوای خواهان را مردود و نسبت به آن قرار رد دعوا صادر اعلام کرد.

* پوریا غلامی بابت مطالبه پانصد و هفتاد و پنج میلیون ریالی شکایتی را از باشگاه مس کرمان ارائه کرد که کمیته تعیین وضیعت بازیکنان شکایت وی را مردود و غیرقابل رسیدگی اعلام کرد.

* با شکایت مسعود عباس زاده از باشگاه ماشین سازی شهریار برای مطالبه چهارصد و هشتاد میلیون ریالی، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان رای به پرداخت این مبلغ و هزینه دادرسی از سوی باشگاه داد.

* شکایت مهرداد زهری از باشگاه شهرداری فومن در مطالبه ششصد میلیون ریالی منجر به صدور رای محکومیت این باشگاه در پرداخت اصل خواسته شاکی و همچنین پرداخت هزینه دادرسی شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.