پیشکسوت آبی پوشان گفت: باختی که این تیم مقابل الهلال پذیرا شد در امارات نبود بلکه ماه‌ها قبل در تهران رقم خورده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، شکست تلخ و کاملاً قابل پیش بینی آبی پوشان مقابل الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و حذف این تیم از چرخه مسابقات، واکنش‌های متعددی را از کارشناسان و پیشکسوتان باشگاه استقلال در پی داشت.

محمد نوری پیشکسوت آبی پوشان در این خصوص گفت: متداول‌ترین کار پس از شکست این بود که مدیرعامل باشگاه در برنامه تلویزیونی از هواداران که قلب شان جریحه دار شده بود عذرخواهی کند. اما ایشان حتی این کار را هم نکردند و به جای عذر خواهی مدیرعامل شاهد توجیهات معاون ایشان بودیم.

عوض پیشین کمیته فنی آبی پوشان تصریح کرد: این شکست دلایل متعددی داشت که مسائل فنی کمترین نقش را در آن داشت. ما در واقع دوشنبه شب و در دبی از الهلال شکست نخوردیم. ما درست پس از اتمام فصل گذشته و در تهران به این تیم عربستانی باختیم و تردید نداشته باشید که شکست مقابل عربستان تازه آغاز فصلی پر فراز و نشیب برای ما است که انتهای آن هم به قطعاً به قهرمانی ختم نخواهد شد.

وی بیان داشت: همانطور که از شواهد و قرائن به خوبی می‌شد این شکست را پیش بینی کرد، همانطور هم می‌شود از همین امروز پیش بینی کرد که عاقبت این استقلال در لیگ برتر قهرمانی نیست.

نوری تاکید کرد: فوتبال کاملاً علم و منطق دارد و قوانین آن مثل ریاضیات است. همانطور که در ریاضی ۲ ضربدر ۲ می‌شود ۴، در فوتبال هم جمع صداقت، علم، تخصص، تعهد در بحث مدیریت بعلاوه بودجه کافی و اراده برای هزینه کردن این بودجه و البته داشتن تیمی کامل، پر مهره، کادر فنی کامل و باتجربه و خیلی عوامل دیگر می‌شود قهرمانی. حالا هواداران خودشان بنشینند و این داشته‌ها را با هم جمع کنند و ببینند آیا جمع اینها قهرمانی می‌شود؟

پیشکسوت آبی پوشان گفت: مدیران استقلال هنوز هم در خصوص پول قایدی و نحوه خرج کرد آن شفافیت ندارند. در برنامه زنده تلویزیونی مشخص شد در خصوص مسعود ریگی شفافیت نداشتند. ما در نقل و انتقالات بازی را باختیم و وانمود کردند برنده نقل و انتقالات شده‌اند. ما پیشکسوتان هم به حرمت هواداران و به خاطر در پیش بودن بازی با الهلال سکوت کردیم تا بر بحران‌های این تیم اضافه نشود. اما از امروز دیگر سکوت جایز نیست.

بازیکن پیشین آبی پوشان گفت: ما از آقای سجادی انتظار داریم امروز تصمیمی مناسب برای استقلال بگیرند. خواسته ما از تصمیم مناسب این نیست که فقط مدیرعامل یا اعضای هیات مدیره عوض شوند. مطالبه امروز ما تغییر نگرش در مدیریت استقلال است. انتظار ما انتخاب مدیری از خانواده استقلال، توانمند و دارای تجارب لازم است.

وی تاکید کرد: خانواده بزرگ استقلال آنقدر غنی هست که مدیرانی از جنس و خانواده خودش در آن مشغول شوند. سالهاست که متاسفانه غریبه‌ها که آگاهی نسبت به شرایط این تیم ندارند عهده دار مدیریت شده‌اند و حاصل آن هم کاملاً مشخص است. اگر آقای سجادی قرار است امروز تغییراتی در این تیم ایجاد کند، باید این تغییرات به سود استقلال باشد. در غیر این صورت صرف اینکه تنها تغییری ایجاد کند تا از فشار هوادار و پیشکسوت خلاص شود کافی نیست.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )