رئیس سازمان لالیگای اسپانیا ضمن انتقاد از سیاست‌های کاری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، تأکید کرد رئال مادرید پول لازم برای خرید همزمان امباپه و هالند را دارد.

رئیس سازمان لالیگای اسپانیا ضمن انتقاد از سیاست‌های کاری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، تأکید کرد رئال مادرید پول لازم برای خرید همزمان امباپه و هالند را دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رئال مادرید در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر سه پیشنهاد برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه به پاری‌سن‌ژرمن داد که همگی از جانب این باشگاه فرانسوی رد شد. رئالی‌ها اما در ماه ژانویه می‌توانند با این ستاره فرانسوی به طور قانونی وارد مذاکره شوند و پیش‌قرارداد امضا کنند تا او در تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند. رئیس سازمان لالیگای اسپانیا اما بر این باور است که رئالی‌ها نه‌تنها امباپه بلکه ارلینگ هالند را هم می‌توانند از بوروسیا دورتموند به خدمت بگیرند و قدرت مالی لازم برای این کار را هم دارند.

خاویر تباس در گفت‌وگو با رادیو «کادنا کوپه» اسپانیا گفت: رئال مادرید با فروش بازیکنان رقم ۲۰۰ میلیون یورو به دست آورده است. آنها پول لازم برای خرید همزمان کیلیان امباپه و ارلینگ هالند را دارند. آنها ضرر مالی نداشته‌اند و بالاتر از آن دارایی‌ها خود را فروخته‌اند. آنچه قابل درک نیست این است که باشگاهی (پاری‌سن‌ژرمن) که ۴۰۰ میلیون یورو ضرر می‌کند، ۵۰۰ میلیون یورو برای دستمزدها خرج می‌کند و همچنان می‌تواند پیشنهاداتی به‌مانند پیشنهادی که برای امباپه شد را رد کند. قوانین در فرانسه در حال شکسته شدن هستند، آنها به بازار اروپا ضربه می‌زنند. سیستمی که یوفا در پیش گرفته، اشتباه است.

وی افزود: ما از راهی که باید به عقب برمی‌گردیم. سرمایه گذاران باید جذب شوند، اما نه با مشارکت نامحدود و ضررهای مداوم. این امر در بخش دیگری مجاز نیست. آنها (پاری‌سن‌ژرمن) ترجیح می‌دهند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند و یک میلیارد یورو ضرر کنند. به این ترتیب آنها هواداران خود را راضی نگه می‌دارند چون قهرمان لیگ قهرمانان شده‌اند، اما در واقع آنها فوتبال را خراب کرده‌اند و این بسیار خطرناک است.

پاری‌سن‌ژرمن در این تابستان بسیار پرکار بود و در کنار به خدمت گرفتن بازیکنانی همچون جورجینیو واینالدوم، جان‌لوئیجی دوناروما، سرخیو راموس و لیونل مسی، به پیشنهاد وسوسه‌انگیز رئال مادرید برای جذب امباپه که آخرینش ۲۰۰ میلیون یورو بود، پاسخ منفی داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.