ملی‌پوشان فوتسال کشورمان نخستین تمرین خود در لیتوانی را برگزار کردند.

ملی‌پوشان فوتسال کشورمان نخستین تمرین خود در لیتوانی را برگزار کردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون، اعضای تیم ملی فوتسال کشورمان که بامداد امروز وارد لیتوانی شده بودند، پس از استراحتی کوتاه، تمرین صبح خود را زیر نظر کادر فنی در سالن دانشگاه ویلنیوس برگزار کردند.

باز‌یکنان در این تمرین به مرور کارهای تکنیکی و تاکتیکی خود زیر نظر کادر فنی پرداختند. تمرین بعدازظهر امروز نیز از ساعت ۱۷ به وقت محلی برگزار خواهد شد.

همچنین میثم شیرزاد فیزیوتراپیست تیم ملی فوتسال گفت: حسین طیبی در بازی دوستانه مقابل تیم ملی بلاروس دچار آسیب شد که پس از بازگشت به ایران اقدامات تشخیصی توسط کادر پزشکی زیر نظر دکتر نوروزی صورت گرفت. در واقع مشخص شد این بازیکن دارای شکستگی از ناحیه دنده دهم سمت راست است. با توجه به شکستگی دنده، وی حدود سه الی چهار هفته نیاز به استراحت و انجام درمان‌های اختصاصی دارد.

وی گفت: کلیه تجهیزات درمانی جهت درمان این بازیکن به همراه تیم به لیتوانی آورده شده است که در صورت بهبود کامل و آمادگی بدنی، امیدواریم طیبی بعد از بازی‌های گروهی بتواند به تیم ملی کمک کند. کادر پزشکی تیم ملی فوتسال تمام تلاش خود را جهت بهبودی هر چه سریع‌تر این بازیکن انجام خواهد داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.