سرمربی تیم ملی انگلیس به انتقاداتی که از او بابت عدم استفاده از فرصت‌های تعویضش در شب از دست دادن پیروزی برابر لهستان صورت گرفت پاسخ داد.

سرمربی تیم ملی انگلیس به انتقاداتی که از او بابت عدم استفاده از فرصت‌های تعویضش در شب از دست دادن پیروزی برابر لهستان صورت گرفت پاسخ داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی انگلیس شب گذشته (چهارشنبه) در دور ششم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در حالی که تا آخرین دقایق با گل هری کین از میزبانش لهستان جلو بود در نهایت به تساوی یک - یک بسنده کرد. این تساوی پایان بخش پیروزی‌های متوالی سه‌شیر در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ بود که تعدادش به ۵ مورد رسیده بود. انگلیس در شرایطی با دریافت گل در دقیقه ۲+۹۰ پیروزی را با تساوی عوض کرد که سرمربی‌اش گرت ساوت‌گیت از هیچ یک از ۵ فرصت تعویضش استفاده نکرد و همین موضوع سبب شد که در نیمه دوم تحت فشار مضاعفی قرار بگیرد.

ساوت‌گیت که روی نیمکت گزینه‌هایی مانند ریس جیمز، ترنت الکساندر آرنولد، کانر کوادی و کایران تریپیر را برای تزریق به خط دفاعی‌اش داشت، در پاسخ به این سؤال که چرا از نیمکت‌نشینانش استفاده نکرد گفت: ما خیلی راحت بودیم و کاملاً بر بازی مسلط. بنابراین نیازی نبود که تعویض کنیم که فقط تعویض کرده باشیم چون ریتم بازی‌مان هم از بین می‌رفت. مطلقاً شک نداشتم که در پایان بازی این سؤال از من پرسیده خواهد شد اما واقعاً نیازی به تعویض نمی‌دیدم. من در مجموع از عملکرد تیمم راضی‌ام. در ۱۵ - ۲۰ دقیقه کنترل بر بازی سخت بود. ما خارج از خانه و مقابل تیمی بازی می‌کردیم که بازیکنان واقعاً خوبی دارد.

ساوت‌گیت افزود: بازی از نیمه که گذشت من احساس کردم که بر بازی مسلط‌ شدیم البته بدون آنکه موقعیتی جدی برای گلزنی داشته باشیم. اما در نیمه دوم فکر می‌کنم که کاملاً بر بازی سوار شدیم. ما یک گل فوق‌العاده هم زدیم و بعد از آن دوباره موقعیت‌های زیادی نداشتیم و آنطور که می‌خواستیم در محوطه جریمه حریف حضور پیدا نکردیم. کم‌کم بازی‌مان دچار لغزش‌هایی شد و خطر دریافت گل را به وجود آورد و همین اتفاق هم افتاد. ناراحتی بابت گرفتن تنها یک امتیاز از این بازی بجاست چون ما نباید آن گل را می‌خوردیم اما بازیکنان من در طول این هفته عالی بودند و الان هم ما در موقعیت بسیار خوب در گروه خودمان قرار داریم. امشب اگر سه امتیاز گرفته بودیم، صعود می‌کردیم. شاید خیلی هم بد نشد که این مساوی کردیم چون لازم بود یک بار دیگر نتیحه دفاع ضعیف و از دست دادن تمرکز را ببینیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.