سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس از عضو منچستریونایتدی تیمش تمجید کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس از عضو منچستریونایتدی تیمش تمجید کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، گرث ساوت‌گیت در پی برتری ۴ بر صفر شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش مقابل آندورا در دیداری خانگی از رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: با توجه به ترکیبی که برای این بازی انتخاب کرده بودیم، کارمان دشوار بود چون آنها پیش از این خیلی کنار هم بازی نکرده بودند و در این بازی باید مقابل تیمی بازی می‌کردند که می‌دانند چطور مانع اجرای برنامه‌های تاکیتیکی حریف شوند. تمامی گل‌هایی که آندورا در بازی‌های خود دریافت کرده، در مقاطع پایانی بازی بوده، بنابراین در تقابل با آنها باید توپ را حفظ کرد و صبور بود. بازی آسانی به خصوص برای بازیکنان جوان ما نبود.

سرمربی تیم ملی انگلیس همچنین درباره زننده دو گلش تیمش در این بازی اظهار داشت: لینگار در یک دوره سخت در ۱۲ ماه گذشته به طرز شگفت‌انگیزی رشد کرده است و امروز در این بازی نشان داد که از کیفیت بالایی برخوردار است. می‌دانم که انتقاداتی به من برای دعوت از جسی می‌شود، اما او بازیکنی است که همیشه برای ما خوب بازی می‌کند. او همیشه تهدیدی برای دروازه رقباست. وقتی از لینگارد می‌خواهیم که بازی کند، می‌دانیم که او با ورودش به زمین کارهای مثبتی انجام می‌دهد. جسی واقعا هوش خوبی دارد و زمانی که توپ را در اختیار ندارد، سخت کار می‌کند و حریف را خوب تحت‌فشار می‌گذارد.

وی همچنین در تمجید از بال جوانش که به خاطر هدر دادن پنالتی‌ مقابل ایتالیا در فینال یورو ۲۰۲۰ مورد انتقادهایی بود، اما در این بازی یک گل به ثمر رساند و دو پاس گل هم به جسی لینگارد داد، اظهار داشت: قبل و حین بازی استقبال خوبی از ساکا شد. شما می‌توانید ببینید که او و دیگر بازیکنان تیم چقدر محبوب هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.