مدیر برنامه سرشناس ایرانی ممکن است در انتقال ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن به رئال مادرید نقشی کلیدی ایفا کند.

مدیر برنامه سرشناس ایرانی ممکن است در انتقال ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن به رئال مادرید نقشی کلیدی ایفا کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رئال مادرید که سخت به دنبال به خدمت گرفتن کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن تا پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی است، تا حالا دو پیشنهاد به این باشگاه فرانسوی ارائه داده که هر دو رد شده است. پیشنهاد اول ۱۶۰ میلیون یورو و پیشنهاد دوم ۱۷۰ میلیون یورو به علاوه ۱۰ میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده بود. حالا نشریه اسپانیایی «مارکا» خبر می‌دهد که گره این انتقال ممکن است به دست کیا جورابچیان مدیر برنامه سرشناس ایرانی باز شود.

در گزارش «مارکا» آمده است؛ «معمولاً مدیران برنامه، واسطه‌ها و مدیران در انتقال‌های بزرگ در بازار نقل‌وانتقالات نقش دارند. در ماجرای کیلیان امباپه اما اینطور به نظر نمی‌رسد و حالا کیا جورابچیان در این بین نقش مهمتری گرفته است. مدیر برنامه‌ها و مشاور این مهاجم فرانسوی، پدرش است اما حالا جورابچیان در این ماجرا نقش پررنگی گرفته است.

او نقش اصلی در انتقال‌هایی همچون انتقال فیلیپه کوتینیو به بارسلونا و فرستادن ریاض محرز به منجسترسیتی داشته است. برخی باشگاه‌ها وقتی احساس می‌کنند کارشان گره خورده است، با این مدیر برنامه ایرانی تماس می‌گیرند و رئال مادرید حالا این مسیر را در پیش گرفته است. برخی بازیکنان هم به واسطه ارتباطاتی که جورابچیان دارد و برای اینکه خود را درگیر ماجرایی نکنند، کارهای‌شان را به او می‌سپارند که می‌توان به برزیلی‌هایی همچون مارکینیوش و ریچارلیسون اشاره کرد.

با وجود اینکه مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پنجشنبه هفته پیش پذیرفتند که با رئال مادرید برسر کیلیان امباپه مذاکره کنند اما خیلی‌ها به عملی شدن این انتقال در این تابستان خوشبین نیستند. حالا با توجه به اینکه رابطه دو باشگاه رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن سرد شده و اختلافاتی بین طرفین وجود دارد، جورابچیان کسی است که باید دو باشگاه را برای بازگشت به میز مذاکره راضی کند و پیش از ساعت ۱۸ روز دوشنبه به وقت اروپای محلی (زمانی که رئال مادرید برای پاری‌سن‌ژرمن ضرب‌الاجل تعیین کرده است تا پاسخ پیشنهاد آنها را بدهد) راه‌حلی برای انتقال کیلیان امباپه به رئال پیدا کند.

مدیران رئال می‌دانند که اگر امباپه در این تابستان به جمع‌شان ملحق نشود، این بازیکن روزهای آسانی در پیش نخواهند داشت و چه فشاری را باید از سوی باشگاه و هواداران پاری‌سن‌ژرمن پیش از امضای پیش‌قرارداد در ماه ژانویه ۲۰۲۲ تحمل کند. به همین منظور رئالی‌ها به جورابچیان متکی شده‌اند و امیدوار هستند که این مدیر برنامه ایرانی بتواند پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات راه‌حلی برای انتقال این ستاره فرانسوی به سانتیاگو برنابئو پیدا کند».

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.