یکی از اعضای هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال صحبت‌های جنجالی را علیه نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال و مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در شرایطی که پیش‌بینی می‌شد روز گذشته سرانجام تصمیم نهایی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال زنان پس از یک ماه مذاکرات فشرده با ۸ گزینه مطرح شده، اتخاذ شود اما این اتفاق رخ نداد و حالا از راهروهای فدراسیون فوتبال اخبار جنجالی درباره انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتسال زنان به گوش می‌رسد.

احسان اصولی عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال امروز در کنار شهناز یاری که یکی از ۸ گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال زنان است، در محل ساختمان فدراسیون فوتبال حاضر شده و مشاجره لفظی را با علی صانعی که قرار است در کسوت مدیرفنی تیم ملی فوتسال بانوان فعالیت داشته باشد و هم‌چنین سیده شهره موسوی نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال داشته است. اصولی به طرز عجیبی بر انتخاب شهناز یاری و یا فاطمه شریف به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال زنان پافشاری داشته است!

جالب آن‌که این جنجال بزرگ عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال در شرایطی رخ داده که نظر دیگر اعضای هیات‌رئیسه و هم‌چنین شخص ریاست فدراسیون فوتبال و علی صانعی به عنوان مدیرفنی و شهره موسوی به عنوان نایب رئیس زنان، گزینه دیگری بوده و سر و صدا شکل گرفته در جلسه میان اصولی و صانعی و موسوی در نوع خود عجیب و جالب‌توجه است.

اصولی حتی نسبت به شهره موسوی هم موضع‌گیری تندی داشته و به او این‌چنین گفته که چگونه و با چه اختیاری از شخصی مثل صانعی برای انتخاب سرمربی تیم ملی مشاوره گرفته است؛ آن‌هم در شرایطی که هم نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال اختیار دارد که از هر مشورتی استفاده کند و هم این‌که علی صانعی یکی از چهره‌های موفق و شناخته شده فوتسال ایران است و در حوزه فوتسال زنان هم دستاوردهای خوبی دارد و در دو دوره قهرمانی پیشین تیم ملی فوتسال زنان در آسیا، در نقش مدیرفنی مشغول به فعالیت بوده است.

حالا باید دید با این اوصاف، چه اتفاقاتی در ساعات و روزهای آینده رخ خواهد داد و سرانجام پروسه جنجالی انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتسال زنان، به کجا ختم خواهد شد و چه کسی سکاندار جدید تیم ملی فوتسال زنان خواهد بود؛ انتخاب نایب رئیس زنان، مدیرفنی و اعضای هیات‌رئیسه نهایی خواهد شد یا فشار جنجالی عضو مشهدی هیات‌رئیسه باعث تغییر در انتخاب نهایی می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.