برخی بازیکنان لیگ برتر انگلیس و لیگ دسته اول این کشور تمایلی به زدن واکسن کرونا ندارند.

برخی بازیکنان لیگ برتر انگلیس و لیگ دسته اول این کشور تمایلی به زدن واکسن کرونا ندارند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر انگلیس در حالی از تاریخ ۱۴ آگوست (۲۳ مرداد) آغاز می‌شود که مسؤلان برگزاری این رقابت‌ها در تلاش هستند تا پیش از آغاز فصل جدید، تمامی اعضای تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند. واکسیناسیون اعضای تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی انگلیس هم در دستور کار قرار دارد.

نشریه انگلیسی «سان» اما حالا گزارش می‌دهد که برخی بازیکنان شاغل در لیگ برتر و لیگ دسته اول انگلیس تمایلی به زدن واکنس کرونا ندارند که این باعث دودستگی در برخی باشگاه‌ها شده است. خیلی از بازیکنان به دلایل شخصی مخالف زدن واکسن هستند، این در حالی است که شیوع بیماری کووید-۱۹ در دو سال اخیر اختلال زیادی در رقابت‌های فوتبال ایجاد کرده است.

منچستریونایتد یکی از تیم‌های لیگ برتری است که اخیراً تحت‌تأثیر ویروس کرونا قرار گرفته و به دلیل گزارش شدن چند مورد مشکوک به ابتلا به این ویروس در بین بازیکنانش، بازی دوستانه‌اش با تیم پرستون نورث اِند را لغو شد.

این در حالی است که پیشتر بازیکنان شاغل در سری A ایتالیا نیز حاضر به زدن واکسن کرونا نشده بودند و همچنان نیز بر موضع خود پافشاری می‌کنند.

قرار است فصل جدید مسابقات فوتبال باشگاهی انگلیس با حضور تماشاگران به تعداد مشخصی در هر بازی آغاز شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.