نایب رئیس باشگاه یوونتوس تأیید کرد این باشگاه در حال مذاکره با ساسولو برسر به خدمت گرفتن لوکاتلی است.

نایب رئیس باشگاه یوونتوس تأیید کرد این باشگاه در حال مذاکره با ساسولو برسر به خدمت گرفتن لوکاتلی است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه یوونتوس مدتی است وضعیت مانوئل لوکاتلی را زیرنظر دارد و رسماً برای به خدمت گرفتن هافبک ایتالیایی ساسولو دست به کار شده است. پیش از این سایت «گل» مدعی شده بود؛ باشگاه یوونتوس پیشنهادی ۳۰ میلیون یورویی به علاوه واگذاری رادو دراگوشین مدافع رومانیایی خود به ساسولو را بابت به خدمت گرفتن لوکاتلی داده است. این هافبک ایتالیایی در یورو ۲۰۲۰ عملکرد درخشانی از خود ارائه داد و به آتزوری برای کسب قهرمانی کمک کرد.

پاول ندود در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا گفت: ما با ساسولو مذاکراتی داشته‌ایم و پیشنهادمان را هم ارائه کرده‌ایم که معتقدیم با توجه به شرایط کنونی پیشنهاد مناسبی است، چون اوضاع مالی و بازار نقل‌وانتقالات تحت‌تأثیر شیوع بیماری کووید-۱۹ قرار گرفته است. ما متقاعد شده‌ایم که این پیشنهاد خوب و درستی است. ما همیشه مطمئن هستیم، طبیعتاً در مذاکرات هم مواردی وجود دارد که باید روشن و حل شود. وقتی شما بازیکنی را می‌خواهید و آن بازیکن هم شما را می‌خواهد، اوضاع واضح است.

جیووانی کارنوالی مدیر اجرایی باشگاه ساسولو روز پنجشنبه گفته بود؛ لوکاتلی می‌خواهد به یوونتوس ملحق شود و ما خوشحال خواهیم شد مانوئل را به یووه بفروشیم اما آنها باید رقم درست برای این انتقال را بپردازند. آرسنال هم پیشنهادی برای جذب لوکاتلی داده است و یک باشگاه انگلیسی جدید هم در رقابت برای جذب او هست.

نایب رئیس باشگاه یوونتوس همچنین درباره فوق‌ستاره پرتغالی این تیم که شایعاتی نیز درباره آینده حرفه‌ای او مطرح شده، اظهار داشت: رونالدو بازیکن ما است. او یک سال دیگر با ما قرارداد دارد و خوشحالیم که او را کنار خود داریم. کریس هر سال تعداد گل‌هایی را برای ما تضمین می‌کند. رونالدو بازیکن سطح بالایی است و ما روی او حساب باز می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.