تیم فوتبال آلومینیوم با پذیرفتن ۵ شکست متوالی و قرار گرفتن در رده یازدهم، اولین فصل حضورش در لیگ برتر را به اتمام رساند.

به گزارش خبرنگار مهر، شاید قرار گرفتن تیمی که اولین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند در رده یازدهم اتفاق عجیبی نباشد و حتی بتوان آن را منطقی دانست و عملکرد این تیم را به دلیل بقا در لیگ برتر موفق به حساب آورد، اما وقتی این تیم تا هفته بیست و پنجم در رتبه چهارم قرار داشت و با پذیرفتن ۵ شکست متوالی از رده چهارم به یازدهم سقوط کرد، می‌توان به این تیم نقد وارد کرد.

آخرین باری که تیم آلومینیوم در این فصل امتیاز گرفت، دیدار مقابل استقلال در هفته بیست و پنجم بود که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا شاگردان منصوریان با کسب یک امتیاز از استقلال به کارشان خاتمه دهند که این آخرین امتیاز آنها در لیگ برتر بود.

آلومینیوم از آن بازی به بعد مقابل گل گهر، پرسپولیس، تراکتور، سایپا و نفت مسجد سلیمان تن به شکست داد تا با ۵ شکست متوالی فصل را به پایان برساند. با در نظر گرفتن شکست این تیم در جام حذفی مقابل گل گهر، آنها در هر ۶ بازی پایانی خود شکست خورده‌اند که این را می‌توان اتفاقی نادر در فوتبال دانست.

آلومینیوم ۲ بار از این ۵ شکست اخیر خود را در خانه تحمل کردند و ۳ بار هم مقابل حریفان خود خارج از خانه تن به شکست داد. این تیم در ۵ بازی اخیر تنها ۲ بار موفق گل زنی شده و در مقابل ۹ بار دروازه این تیم باز شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.