ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندان گفت: خیلی خوشحالم که به همه ثابت شد، هیچ انگی به من و امیر قلعه‌نویی نمی‌چسبد.

ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندان گفت: خیلی خوشحالم که به همه ثابت شد، هیچ انگی به من و امیر قلعه‌نویی نمی‌چسبد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پس از دیدار تیمش با گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: به سازمان لیگ خسته نباشید می‌گویم که مسابقات را سرانجام با فشردگی‌اش به پایان رساند. خیلی خوشحالم که بعد از چند سال به کرمان آمدم و این ساختار خیلی خوب را در اینجا دیدم. همانطور که دیروز گفتم، گل‌گهر یکی از تیم‌هایی است که خیلی زود آسیا را خواهد دید. قلعه‌نویی برای من همیشه عزیز و الگوی من بوده است، اما این فوتبال امروز نشان داد که باید مقابل عزیزترین‌های خودمان هم بایستیم.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم به همه ثابت شد که هیچ انگی به من و قلعه نویی نمی‌چسبد. متأسفم برای کسانی که ساعت ۲ و نیم شب بیانیه دادند. آنها خودشان از مفسدان فوتبال ایران هستند. امروز فوتبالی را دیدم که به نظر من یکی از بهترین‌های لیگ برتر بود. هر دو تیم می‌توانستند پیروز بازی باشند. ما حتی می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم. امیدوارم قلعه‌نویی و تیمش همیشه موفق باشند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی خاطرنشان کرد: بازی کاملاً تاکتیکی بود. گل‌گهری‌ها چند بار سیستم خود را تغییر دادند، ما هم همین کار را انجام دادیم. بازی خیلی خوبی بود، هرچند نتیجه بازی در پایان خوشایند گل‌گهری‌ها نشد. این فوتبال می‌گذرد و شرافت است که می‌ماند. قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی تاریخ ایران است و نمی‌توان موفقیت‌هایش را نادیده گرفت و از ارزش‌های او کم نمی‌شود. برای تیم گل‌گهر در جام‌ حذفی هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

الهامی در پاسخ به این سؤال که آیا برای فصل آینده در این تیم می‌ماند یا خیر؟ تصریح کرد: امروز شاگردانم نمایشی داشتند که کیفیت بالای خود را نشان دادند. چون امکانات و شرایط خوب بود و هیچ کدام از بازیکنانم یک بار زیر توپ نزدند. من قول می‌دهم اولین و آخرین شرطم برای نساجی اصلاح زمین شهید وطنی است. اگر درست نشود در این تیم نمی‌مانم. تیم من خارج از زمین خودش همه تیم‌ها را غیر از پرسپولیس را برده است. امروز هم فوتبال زیبایی را شاهد بودیم.

وی عنوان کرد: همه از فوتبال گل‌گهر لذت می‌برند؛ با وجود اینکه آنها ۲ بر صفر از ما عقب افتادند، اما سیستم بازی‌شان به هم نخورد. ما خیلی خوب کار کردیم و شاگردانم نشان دادند که چقدر با شرف هستند. دست تک تک آنها را می‌بوسم و معتقدم باید جلوی بازیکنانم سجده کنم. شرمساری برای کسانی ماند که به ما انگ می‌زدند. این انگ‌ها به بچه‌های ناز‌ی‌آباد نمی‌چسبد. بابت انگ‌هایی که زده شد، خیلی ناراحتم و نمی‌توانم آن را هضم کنم. شاید بازی از نظر جدولی برای ما اهمیتی نداشت، اما خدا شاهد است که تا صبح نخوابیدم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی ادامه داد: امیدوارم گل‌گهر در جام حذفی موفق شود، چون لیاقتش را دارد. خوشحالم که توانستم به قولی که به مردم مازندران و مرحوم دست‌نشان در روز تشییع جنازه‌اش دادم، عمل کنم. در آن روز به دست‌نشان گفتم قول می‌دهم که اجازه ندهم یادگارش از بین برود و این موفقیت را به روح نادر تقدیم می‌کنم. امیدوارم روحش در آن دنیا در آرامش باشد. هرچند سال‌ها به نادر هم چنین انگ‌هایی زدند، اما در نهایت رو سیاهی به ذغال ماند.

الهامی در پایان در خصوص عملکرد داوری اظهار داشت: در این مورد صحبت نمی‌کنم، چون از روز اول هم صحبت نکردم. کارشناسان باید نظر بدهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.