صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید که در این تیم آتشی وجود ندارد که نیاز به آتش‌بس باشد و کادر فنی به مدیریت باشگاه امیدوار است.

صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید که در این تیم آتشی وجود ندارد که نیاز به آتش‌بس باشد و کادر فنی به مدیریت باشگاه امیدوار است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال درباره پایان لیگ و بازی مهم استقلال با گل‌گهر سیرجان در جام حذفی، اظهار داشت: از امروز همه تمرکز ما روی بازی با گل‌گهر است. آنها تیمی خوبی هستند و سازماندهی خوبی دارند. بازی سنگینی با گل‌گهر داریم و ما همه تلاش‌مان را برای گرفتن نتیجه می‌گذاریم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا برای فصل آینده کادر فنی امیدوار است که مدیریت باشگاه کمک کند تا شرایط بهتری شکل بگیرد، گفت: بله، امیدوار هستیم و آقای مجیدی همه تلاش خود را می‌کند تمرینات را به موقع شروع کنیم و راهی مسابقات شویم.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به این مسئله که آیا هواداران این تیم باید به آتش بس (اشاره به اختلاف میان مجیدی و مدیریت باشگاه) امیدوار باشند یا نه، خاطرنشان کرد: آتشی وجود ندارد که بخواهد بس شود!

مصطفوی در مورد اینکه آیا نباید روی نیمکت استقلال مربیان بیشتری وجود داشته باشد و مجیدی هم مدتی است که برای آمدن گابریل پین تلاش می‌کند و با وجود رفتن دو مربی هنوز مربی جدیدی اضافه نشده است، گفت: در این خصوص بهتر است از آقای مجیدی سؤال کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.