هافبک تیم فوتبال سپاهان از پایان قرارداد خود با این باشگاه خبر داد و گفت که در چند روز آینده، تکلیفش برای فصل پیش رو مشخص خواهد شد.

هافبک تیم فوتبال سپاهان از پایان قرارداد خود با این باشگاه خبر داد و گفت که در چند روز آینده، تکلیفش برای فصل پیش رو مشخص خواهد شد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سروش رفیعی پس از پایان لیگ بیستم که به قهرمانی پرسپولیس انجامید اظهار داشت: دو تیم تا پایان برای قهرمانی با یکدیگر رقابت داشتند که نشان می‌دهد لیگ بسیار خوبی بوده است. به تیم بزرگ پرسپولیس، هوادارانش، رفقایم، کادر فنی این تیم و یحیی گل‌محمدی تبریک می‌گویم. به شما (خبرنگاران) هم که بازی‌ها را گرم، صمیمی و بدون چشمداشت پوشش می‌دهید، خداقوت می‌گویم. امیدوارم فصل آینده شاهد برنامه‌ریزی بهتری باشیم و از فدراسیون‌ها و هیئت‌های فوتبال خواهش می‌کنم که ورزشگاه‌ها کیفیت بهتری داشته باشند تا لیگ ما بهتر شود.

وی در مورد آینده خود گفت: قرارداد من با سپاهان تمام شده است. تا امروز شرایط حساسی داشتیم، به همین خاطر نیاز دارم که چند روز استراحت کنم، اما به زودی تصمیم می‌گیرم.

هافبک سپاهان درباره شایعه پیوستن به پرسپولیس تصریح کرد: زمان نقل‌وانتقالات صحبت‌ها و شایعات زیاد است. تا الان با کسی صحبتی نکردم و نمی‌خواستم چنین کاری کنم. تمرکز برای من خیلی مهم بود و تکلیفم در چند روز آینده مشخص می‌شود.

رفیعی با اشاره به بقای تیم همشهری سپاهان بیان کرد: به تیم دوست‌داشتنی و ریشه‌دار ذوب‌آهن تبریک می‌گویم که در لیگ برتر باقی ماند و برای ماشین‌سازی و سایپا متأسفم. امیدوارم این دو تیم به زودی به لیگ برتر بازگردند. به همشهریان عزیزم در شیراز بابت صعود فجرسپاسی به لیگ برتر تبریک می‌گویم و از این بابت خیلی خوشحالم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران که در شرایط خوب و بد کنار ما بودند، مجموعه فولاد مبارکه و کارکنان آن، عظیمیان (رئیس کارخانه فولاد مبارکه سپاهان)، هیئت مدیره باشگاه، مدیرعامل و کادر فنی خوب سپاهان از جمله نویدکیا که امسال خیلی با او «حال» کردیم، تشکر می‌کنم. امیدوارم هواداران تلاش ما را بپذیرند و تیم سپاهان در سال‌های آینده، مردم اصفهان را خوشحال کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.