سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تبریک قهرمانی به هواداران گفت: باشگاه باید بازیکنان را راضی کند تا برای فصل آینده در این تیم بمانند.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی پس از قهرمانی تیمش در بیستمین دوره لیگ برتر گفت: خدا را شکر می کنیم و از همه کسانی که زحمت کشیدند تا این اتفاق بزرگ رقم بخورد تشکر می کنم. کار بزرگی انجام دادیم. این سخت ترین قهرمانی ما بود اما با ارزش ترین هم بود. با وجود نقشه کشی ها و برنامه هایی که علیه تیم ما ایجاد کرده بودند با لطف خدا و اراده بازیکنان توانستیم قهرمان شویم.

وی در مورد این که بیرون از زمین هم ذهن شما درگیر مسائل و مشکلات تیم بود گفت: خیلی از موقع ها تنها بودیم و احساس تنهایی می کردیم. شرایط سختی را پشت سرگذاشتیم. از شروع فصل این اتفاق افتاد

گل محمدی در مورد آینده این تیم برای فصل آینده نیز گفت: شرایط سختی داریم. باشگاه باید کل بازیکنان را حفظ کند. این بازیکنان بهترین های ایران هستند. باشگاه باید بازیکنان را راضی کند که در این تیم بماند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: این قهرمانی را به درگذشتگان پرسپولیس از جمله علی انصاریان و مهرداد میناوند و حمید جاسمیان تقدیم می کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )