افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای فصل آینده نیز قول می‌دهم و مطمئن باشید ششمین قهرمانی را کسب خواهیم کرد.

افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای فصل آینده نیز قول می‌دهم و مطمئن باشید ششمین قهرمانی را کسب خواهیم کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی این تیم در لیگ بیستم، اظهار داشت: پیروزی و قهرمانی خیلی خوبی بود و کار سختی داشتیم. ما تیم سرمایه‌داری هستیم که سرمایه‌های‌مان همین هواداران هستند؛ ما خیلی پول داریم و پول‌مان هواداران هستند. رقابت با تیم‌های صنعتی و دولتی خیلی سخت بود، اما با کادر فنی خوبی که داریم، موفق شدیم بازهم قهرمان شویم.

وی اشاره کرد: سال گذشته گفتم که ورزشگاه آزادی به قهرمانی پرسپولیس عادت کرده و به هواداران قول تکرار قهرمانی دادم و الان نیز قول دیگری می‌دهم. مطمئن باشید ششمین قهرمانی پیاپی را هم سال آینده خواهیم داشت. ششمین قهرمانی را دیگر نمی‌توانند مثل بازی شش‌تایی‌ها (اشاره به پیروزی ۶ بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در سال ۱۳۵۲) پاک کنند. این چیز‌ها را می‌گویم، چون در این مدت خیلی فشار روی من بود. چند تیم متحد شده بودند که امسال ما قهرمان نشویم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )