گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: خوشحالم که برابر ذوب‌آهن فوتبال پاکی ارائه دادیم.

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: خوشحالم که برابر ذوب‌آهن فوتبال پاکی ارائه دادیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، محمد ربیعی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری اظهار داشت: به مجتبی حسینی و اعضای کادر فنی ذوب‌آهن خسته نباشید می‌گویم. از این بابت خوشحالم که فوتبال پاک انجام دادیم و با توجه به غیبت ۶ بازیکن خود با جسارت، برنامه‌ریزی و تلاش بازیکنان به پیروزی ارزشمندی رسیدیم.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی که سال گذشته در مس انجام داده بودیم قرار بود این تیم طی پروسه‌ای ۳ ساله به لیگ برتر صعود کند که خوشبختانه موفق شدیم در یک سال با قهرمانی در لیگ دسته اول ۳ هفته زودتر از پایان مسابقات به لیگ برتر صعود کنیم. برنامه ما در سال نخست حضور در لیگ برتر تثبیت تیم در این رقابت‌ها بود و قرار بود در سال دوم هم رتبه تک رقمی کسب کنیم که امروز خوشحالم که توانستیم برنامه سال آینده خود را در این فصل به سرانجام برسانیم و در واقع برنامه‌ای ۵ ساله را در ۲ سال محقق کردیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: از تمام کسانی که در این مسیر به ما کمک کردند قدردانی می‌کنم و به تمام اعضای تیم خسته‌نباشید می‌گویم. این دستاورد بزرگی برای شهری مانند رفسنجان است و با تمام کمبودهایی که این شهر از نظر سخت‌افزاری دارد، تیم مس مسیر خود در فصل اول حضور در لیگ برتر را به درستی طی کرد و شایسته لقب پدیده لیگ است.

ربیعی گفت: در مقطعی از فصل ۴ شکست متوالی را تجربه کردیم و عده‌ای از نتیجه‌گیری تیم ناامید شده بودند و حتی به تیم گزند می‌زدند اما از آقای سعدمحمدی رئیس هیئت‌مدیره و آقای زین‌الدینی مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم که توانستیم با حمایت آنها، آن شرایط را صبورانه و مدبرانه پشت سر گذاشته و پس از آن مرحله در ۴ بازی آخر خود ۸ امتیاز کسب کنیم و رتبه تیم را بهبود ببخشیم. اگر باخت مقابل ماشین‌سازی یا مساوی دقیقه نود مقابل نفت آبادان نبود و این ۵ امتیاز را هم کسب کرده بودیم حتی می‌توانستیم رتبه بهتری هم کسب کنیم.

وی بیان کرد: به تیم ذوب‌آهن و همچنین تمام بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم. این فصل برای ما تمام شد و تلاش می‌کنم پروژه کاری فصل بعد را خیلی زود آغاز کنم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در پاسخ به اینکه آیا ذوب‌آهن استحقاق این را داشت که به لطف تفاضل گل در لیگ برتر بماند، تصریح کرد: من پاسخگوی خوبی برای این سوال نیستم، چون این سوال درباره وضعیت تیمی است که افرادی که از ابتدا تا انتهای فصل در کنار آن بوده‌اند باید به این سوال پاسخ دهند. نمی‌توانم به یکی دو بازی که از ذوب‌آهن دیده و آنالیز کرده‌ام بسنده کنم، اما در اینکه ذوب‌آهن مجموعه‌ای وزین با سابقه طولانی و درخشان است شکی نیست. ذوب‌آهن نایب‌قهرمان آسیا شده و مجتبی حسینی مربی بسیار بادانشی است. به هر حال فراز و نشیب در فوتبال زیاد است. ذوب‌آهن فعلاً در لیگ برتر باقی مانده اما درباره اینکه باید در این جایگاه باشد یا جایگاه بهتری داشته باشد، اعضای هیئت‌مدیره و ارکان و اعضای باشگاه ذوب‌آهن می‌توانند تحلیل بهتری ارائه دهند.

ربیعی گفت: در بازی امروز نه ما و نه ذوب‌آهن موقعیت زیادی روی دروازه‌ها ایجاد نکردیم. ما هیچ موقعیتی به جز ضربات ایستگاهی به حریف ندادیم و تمام مسیرها در کنترل ما بود. شاید درصد مالکیت توپ ذوب‌آهن بیشتر از ما بود اما دفاع تیمی را به درستی اجرا کرده و به درستی به گل رسیدیم. در ۱۵ دقیقه پایانی نیز فرصت گلزنی داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن بسیار تحت فشار و استرس بود و وضعیت این تیم باید درک شود. امیدوارم برای این تیم تدبیر بهتری صورت گیرد و در فصول آینده شاهد نتایج بهتری از ذوب‌آهن باشیم چون باشگاه بسیار وزین و سابقه‌داری است که پیشکسوتان بزرگی دارد و برای این باشگاه آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان افزود: قطعاً در روزهای آینده در یک مصاحبه مفصل درباره تمام شرایطی که مس رفسنجان در طول یک سال گذشته تجربه کرد صحبت خواهم کرد اما از همین جا رتبه هشتمی لیگ را به مردم شریف و نجیب رفسنجان و کارگران عزیز شرکت صنایع ملی مس تقدیم می‌کنم و امیدوارم شاهد روزی باشیم که استان کرمان و شهر رفسنجان بتواند نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.