مدافع میانی هلندی تیم فوتبال لیورپول بابت بازگشتش به میادین پس از غیبتی طولانی مدت ابراز خرسندی کرد.

مدافع میانی هلندی تیم فوتبال لیورپول بابت بازگشتش به میادین پس از غیبتی طولانی مدت ابراز خرسندی کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از گاردین، با بازگشت روحیه‌بخش فیرجیل فن‌دایک و جو گومز به میادین پس از غیبتی طولانی مدت، هواداران لیورپول به بازگشت تیم‌شان به روزهای اوج در فصل جدید امیدوار شدند.

دو مدافع میانی لیورپول که در اوایل فصل گذشته به دلیل مصدومیت‌هایی شدید از ناحیه زانو خانه‌نشین شده بودند، شب گذشته (پنجشنبه) در جریان پیروزی ۴ بر ۳ مقابل هرتابرلین در یک دیدار دوستانه در اتریش، در ۲۰ دقیقه پایانی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفتند که این دومین بازی ۹۰ دقیقه‌ای لیورپول در اردوی پیش فصلش بود.

فن‌دایک پس از این بازی در پیامی که در صفحه شخصی‌اش در توئیتر منتشر شد، نوشت: ۲۸۵ روز پیش، من یک کارم را برای بازگشت به زمین بازی آغاز کردم. توصیفش سخت است که بگویم چه احساسی دارم اما برای من خیلی مهم است که همچنان احساس کنم همچنان مورد حمایت این همه افراد باورنکردنی هستم؛ از جراح، فیزیوتراپ‌ها گرفته تا مربیان و تمام اعضای کادر فنی که از روز اول تا امروز در کنارم بودند، همچنین هم‌تیمی‌هایی که همیشه به من انرژی و روحیه دادند تا سرم را بالا نگه دارم، هواداران به خاطر عشق و حمایت و شهامتی که به من بخشیند و از همه مهمترین خانواده‌ام که بدون آنها من هیچ چیز نبودم. از همه شما متشکرم. کار من اما اینجا تمام نمی‌شود. این تازه شروع کار است. ما به حرکت‌مان در کنار هم ادامه می‌دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.