تیم فوتبال پیکان تهران در آستانه بازی با پرسپولیس دنبال ثبت رکورد دو رقمی شکست ناپذیری خود است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۱:۱۵ جمعه هفته جاری مقابل پیکان تهران در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر بازی می‌کند.

سرخپوشان پایتخت در حالی به مصاف پیکان تهران می‌روند که این تیم در ۹ دیدار گذشته خود هیچ شکستی را تجربه نکرده است.

تیمی که در ابتدای فصل با قهر مهدی تارتار سرمربی خودروسازان به دلیل ضعیف بودن سطح بازیکنان تیم روبرو شد اما این مربی به کار خود در پیکان ادامه داد تا به جای حضور در منطقه سقوط بتواند در نیمه بالایی جدول قرار گیرد.

پیکان در ۹ بازی قبلی خود طعم شکست را تجربه نکرده است اما این تیم تنها سه پیروزی کسب کرده است و ۶ دیدار دیگر خود را با تساوی یک - یک به پایان رسانده است.

سرمربی پیکان در حالی خود را برای نبرد با تیمی که سال‌ها پیراهن او را در دهه هشتاد بر تن داشته است آماده می‌کند که عملکرد خط دفاعی این تیم در سال ۱۴۰۰ کم نظیر بوده است.

پیکان که آخرین شکست خود را مقابل گل گهر سیرجان در هفته بیستم مقابل گل گهر سیرجان تحمل کرده است در ۱۰ بازی اخیر خود ۹ گل خورده تا میانگین کمتر از یک را برای خط دفاعی و دروازه بان این تیم رقم بزند.

به نظر می‌رسد پرسپولیس در آخرین بازی خود برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر کار سختی مقابل پیکان دارد. مهدی تارتار که در دوئل‌های قبلی اش با پرسپولیس چندان موفق نبوده است این بار با تیمی که تارهایش کوک شده و آماده هر ضرباهنگی هست می‌تواند بزرگترین سد برای پرسپولیس شود.

پیکان دنبال دو رقمی کردن رکورد نباختن‌های خود در پایان لیگ برتر است و پرسپولیس دنبل ثبت گلات در فوتبال باشگاهی ایران.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )