سرمربی فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد که هر ۱۶ تیم لیگ برتری، در هفته پایانی مسابقات فوتبال پاکی ارائه کنند.

سرمربی فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد که هر ۱۶ تیم لیگ برتری، در هفته پایانی مسابقات فوتبال پاکی ارائه کنند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، جواد نکونام درباره دیدار تیم‌های پدیده خراسان و فولاد خوزستان اظهار داشت: شرایط تیم‌ها در جدول مشخص است. دو تیم برای قهرمانی، سه تیم برای سهمیه آسیایی و سه تیم برای فرار از سقوط تلاش می‌کنند و روز آخر لیگ برای همه تیم‌ها مهم شده است. شاید برخی تیم‌ها به امتیاز نیاز نداشته باشند، اما برای حیثیت فوتبال ایران بازی می‌کنند و نیاز است فوتبال پاکی ارائه کنند تا هر تیم به جایگاهی که لیاقتش را دارد، برسد.

« امیدوارم فردا اتفاقاتی بیفتد که بهترین روز فوتبال ما باشد و فوتبال پاکی از هر ۱۶ تیم ببینیم.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: کسب سهمیه آسیایی در اختیار خودمان است و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا فردا نتیجه بگیریم. امیدوارم نساجی هم مقابل گل‌گهر خوب بازی کند و این تیم را متوقف کند تا اگر لیاقتش را داریم، به جایگاه مد نظر خود برسیم. نکته مهم این است که تمرکز ما روی بازی خودمان است.

سرمربی فولاد با تمجید از شاگردان مهدی رحمتی بیان کرد: پدیده تیم خوبی است و فوتبال را خیلی خوب و از عقب زمین بازی می‌کند. کمتر تیمی در ایران اینگونه و با شکلی خاص بازی می‌کند و پدیده نفرات خوبی در اختیار دارد. دوستان من در کادر فنی این تیم هستند و برای آن زحمت کشیدند. پدیده خیلی خوب برنامه خود را در زمین اجرا می‌کند. فردا تمام تمرکز خود را می‌گذاریم تا با ارائه بازی خوب، به نتیجه لازم برسیم و اگر لایق باشیم، به رتبه چهارمی دست یابیم. امیدوارم فردا همه تیم‌های لیگ و فوتبال ایران برای اتفاقات پاکی که برای فوتبال ما می‌افتد، خوشحال باشند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )