فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، تیمش در دیدار فردا مقابل سپاهان یک بازی محکم را به نمایش خواهد گذاشت.

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، تیمش در دیدار فردا مقابل سپاهان یک بازی محکم را به نمایش خواهد گذاشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: طبیعتاً بازی بسیار سختی داریم، با توجه به اینکه سپاهان در کورس قهرمانی قرار دارد، بازی حساسی است و امیدوارم بازی خوبی از هر دو تیم ببینیم.

وی در مورد اینکه نتیجه دیدار استقلال با سپاهان ممکن است در قهرمانی تیمی در لیگ تأثیرگذار باشد، گفت: از عوامل تیم‌های پرسپولیس و سپاهان گرفته تا آقایان جعفر سمیعی و محمدرضا ساکت در رأس مدیریت این دو باشگاه زحمت کشیدند که به اینجا رسیدند. روز گذشته با بازیکنانم صحبت کردم و گفتم فوتبال و قهرمانی آنقدر ارزش ندارند که شرافت‌مان را زیر پا بگذاریم. به پرسپولیس و سپاهان که هر کدام قهرمان شوند، تبریک می‌گوییم و امیدوارم بازی‌های خوبی از تیم‌های پیکان و پرسپولیس و البته استقلال و سپاهان ببینیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه گفته می‌‌شود شاید برد استقلال باعث ناراحتی هواداران تیمش شود، تصریح کرد: عرض کردم که به بازیکنانم گفتم قهرمانی حتی اگر برای رقیب باشد، آنقدر ارزش ندارد که شرافت‌مان را زیر پا بگذاریم. از بازیکنانم خواستم با تمام قوا بازی کنند. به هواداران قول می‌دهم فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم.

مجیدی درباره استفاده از بازیکنان جوان در دیدارهای قبلی آبی‌پوشان یادآور شد: بازیکنانی مثل کریم متین‌زاده، سینا خادم‌پور و سبحان خاقانی که در دیدار قبلی از آنها استفاده کردیم، خوب هستند و از هر کدام که فرصت شد، استفاده خواهیم کرد. از این بازیکنان راضی هستم و به باشگاه گفتم همه اینها را برای فصل آینده می‌خواهم.

وی در مورد محروم و مصدومان تیمش برای دیدار فردا گفت: احمد موسوی را در اختیار نداریم و بابک مرادی نیز علاوه بر کارت قرمزی که گرفت، مصدوم هم هست.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )