سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: در مکتب پرسپولیس و پاس سابق تهران چیزی به عنوان شل بازی کردن وجود ندارد و ما برای شرافت فوتبال بازی می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از بازی پیکان تهران با پرسپولیس در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: بازی خیلی سختی با پرسپولیس داریم. به نظرم این تیم با آقای گل محمدی از لحاظ کیفیت فنی از تیم‌های کالدرون و حتی برانکو ایوانکوویچ نیز بهتر است.

سرمربی پیکان تهران افزود: اگر این موضوع را گفتم بابت فرار رو به جلو نیست بلکه حالا می‌خواهم از تیم خودم بگویم.

وی درباره شرایط تیمش ادامه داد: باید از تیم خوب خودم که با بازیکنان جوان و انگیزه‌های زیاد کار می‌کند صحبت کنم. من همیشه از جوانان تیم گفتم اما می‌خواهم از بازیکنان باتجربه هم که خیلی نقش پررنگ و بزرگی داشتند تشکر کنم.

تارتار تاکید کرد: فردا مقابل پرسپولیس برای شرافت فوتبال بازی می‌کنیم. به بازیکنانم هم در طول هفته گفتم و امروز و قیل از بازی هم می‌گویم. نباید تأثیری در قهرمانی داشته باشیم باید با همان توان قبلی مقابل پرسپولیس بازی کنیم تا هر نتیجه‌ای که خداوند شاهد بر آن است رقم بخورد. باید تلاش همیشگی خودمان را کنیم.

سرمربی پیکان درباره هدف خود در بازی فردا گفت: فردا هیچ استرسی نداریم و بازی خودمان را می‌کنیم. پرسپولیس شاید استرس داشته باشد اما ما نداریم. البته آنها تیم خیلی خوبی هستند اما با تمام احترامی که برای تیم بزرگ پرسپولیس قائل هستم می‌گویم برای برد بازی می‌کنیم.

تارتار درباره اینکه فردا با هر نتیجه‌ای مورد انتقاد بخشی از هواداران احساسی فوتبال قرار خواهد گرفت، گفت: متأسفانه فدای مجازی مسموم شده است و امیدوارم فکری به حال آن شود تا بتوانیم از آن استفاده بهتری کنین. در بین هوادران سه دیدگاه مختلف درباره من برای بازی فردا مطرح شد که می‌خواهم پاسخ آنها را بدهم.

وی تاکید کرد: ابتدا اینکه یک عده ما را به بازی جوانمردانه ترغیب کردند که همین هم هدف ما هست و از این بابت باید از آنها تشکر کنم. عده دیگر فکر می‌کردند ما باید جلوی پرسپولیس شل بازی کنیم و به آنها به قول معروف راه بدهیم تا پیروز شوند. باید به آن‌ها بگویم در مکتب پرسپولیس و پاس سابق تهران یاد گرفتیم جوانمردانه بازی کنیم. در آینده‌ای که می‌خواهیم مربی شویم هم جوانمردانه مربی شویم.

تارتار ادامه داد: دسته دیگری نیز به ما تهمت زدند و توهین کردند. از آنها نمی‌گذرم و به خدا واگذار می‌کنم. فقط برایشان مثال می‌زنم. سال ۹۲ من فولاد بودم و پرسپولیس صدر جدول بود. سرمربی زمان پرسپولیس علی دایی بود. همه می‌دانند من با علی دایی چه رابطه صمیمی دارم. آنها از ما باشند و اتفاقاً همان سال فولاد ما را برد و قهرمان شد. ضمن اینکه سال قبل با نفت مسجدسلیمان توانستیم پرسپولیس را بردیم.

سرمربی پیکان تصریح کرد: لقمه‌ای که در سفره‌مان می برم و دهان فرزندم می‌گذارم باید حلال باشد. فقط به هواداران قول می‌دهم که فردا با تمام وجود بازی می‌کنیم.

تارتار درباره اینکه آیا اگر نتیجه بازی‌های فردا تأثیری در جایگاه نداشته باشد ترجیح می‌دهید خودتان پیروز شوید یا پرسپولیس پاسخ داد: همیشه گفتم وقتی در تیمی مشغول هستم قطعاً اولویت با تیمی هست که هدایت آن را بر عهده دارم. فردا قطعاً برد پیکان برایم مهم است. پارسال هم قول دادم تا زمانی که مربی هستم درباره سایر تیم‌ها اظهار نظر نمی‌کنم.

سرمربی پیکان درباره پاداش ویژه کارخانه ایران خودرو برای برد احتمالی این تیم در بازی با پرسپولیس تاکید کرد: این موضوع تنها مختص بازی فردا نیست. ما همان بازی با نساجی که ماندنشان دز لیگ برتر تثبیت شد باشگاه مصوبه‌ای را تصویب کرد که هم پاداش و هم جریمه داشت. اتفاقاً خیلی هم خوب بود و جا دارد از مدیریت باشگاه تشکر کنم. این بازی مثل بازی‌های قبل پاداش می‌گیریم.

او درباره صحبت‌های یحیی که از تارتار خواسته بهترین عملکردش را داشته باشد یادآور شد: او نیاز به تعریف‌های من با نتایجی که گرفته ندارد. صحبت‌های او در نشست‌های خبری نیز مشخص است. یک بار دیگر شخصیت بالای خودش را نشان داده است. امیدوارم در تمام بازی‌ها غیر از دیدار فردا موفق باشد.

تارتار در پایان خاطرنشان کرد: وقتی وی شنویم هر روز ۳۰۰ الی ۴۰۰ نفر به خاطر کرونا می‌میرند ناراحت می‌شویم. امیدوارم مردم جدی بگیرند و مسئولان نیز تلاش بیشتری در تشریع واکسیناسیون کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )