کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام کرد که شکایت باشگاه ماشین‌سازی از مربی پیشین تیم فوتبال این باشگاه رد شده است.

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام کرد که شکایت باشگاه ماشین‌سازی از مربی پیشین تیم فوتبال این باشگاه رد شده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، درباره شکایت فرشاد فلاحت‌زاده از باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین‌سازی تبریز بابت مطالبات باقیمانده‌اش از فصل ۹۷-۹۶، کمیته وضعیت بازیکنان دعوای خواهان (فرشاد فلاحت‌زاده) را مشمول مرور زمان اعلام و قابل رسیدگی نمی‌داند.

در دیگر رأی این کمیته که به شکایت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری شاهین بوشهر از اسماعیل شریفات مربوط است، این باشگاه مطالبه وجه به مبلغ ۳۲۳ میلیون ریال را داشته است که کمیته وضعیت به استناد بند ۱۱ ماده ۱۱ آیین‌نامه دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان، باتوجه به عدم رفع نقص در مهلت مقرر توسط خواهان (شاهین شهرداری بوشهر) این درخواست را مردود اعلام و قابل رسیدگی نمی‌داند.

درباره شکایت پوریا زارع از باشگاه فرهنگی ورزشی قشقایی شیراز بابت مطالبه مبلغ ۹۲۰ میلیون ریالی، پس از بررسی‌های لازم باشگاه قشقایی به پرداخت ۸۶۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت ۱۸ میلیون و ۷۴۸ هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

در شکایت عبدالله بهمنی از باشگاه فرهنگی ورزشی رایکای بابل (خونه به خونه سابق) جهت مطالبه وجه به مبلغ ۵۷۰ میلیون ریال، این باشگاه به پرداخت ۵۷۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت ۱۲ میلیون و ۴۲۶ هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

مهلت هفت روزه از زمان ابلاغ کلیه آرای فوق جهت تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال برقرار است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.