سرپرست کمیته فوتسال، مسئولیت تشکیل تیم امید کشورمان را به وحید شمسایی واگذار کرد.

سرپرست کمیته فوتسال، مسئولیت تشکیل تیم امید کشورمان را به وحید شمسایی واگذار کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه کمیته فوتسال صبح امروز (چهارشنبه) با حضور مهرداد سراجی عضو هیئت رئیسه و سرپرست کمیته، وحید شمسایی معاون کمیته و لیلا یارمحمدی، رئیس دپارتمان کمیته فوتسال برگزار شد.

در این جلسه، جزئیات تدارکات و اعزام تیم ملی فوتسال به جام جهانی لیتوانی از قبیل اقدامات لازم جهت اخذ ویزا، تأمین البسه کافی، منابع مالی، نحوه پرداخت و میزان پاداش پیروزی ملی‌پوشان در این مسابقات به‌صورت بازی به بازی مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه سراجی از تدارک کامل تیم ملی برای دیدار دوستانه با بلاروس در دهه اول شهریور خبر داد و برنامه اعزام کاروان تیم ملی به این کشور هم مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

همچنین در این جلسه عملکرد تیم ملی در تورنمنت بین‌المللی تایلند هم بررسی و برای پیروزی‌های تیم در تایلند نیز پاداش تعیین شد.

در این جلسه سراجی ضمن تأکید بر حمایت همه‌جانبه از تیم امید فوتسال، مسئولیت تشکیل هر چه سریع‌تر این تیم و استعدادیابی، رشد و توسعه فوتسال پایه را به وحید شمسایی معاون کمیته واگذار کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.