مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد آنها با شکست دادن مس رفسنجان در لیگ برتر خواهند ماند.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد آنها با شکست دادن مس رفسنجان در لیگ برتر خواهند ماند. محمد قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد شکست تیمش در دربی اصفهان گفت: شروع بازی نشان می‌داد که ما هدفی جز برد نداشتیم و فکر می‌کنم در بدترین زمان ممکن گل خوردیم. در نیمه دوم هم با تغییر سیستمی که داشتیم صاحب یک ضربه پنالتی شدیم، ولی متأسفانه پنالتی را خراب کردیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ادامه افزود: ما در این بازی بدشانس بودیم و حداقل می‌توانستیم یک امتیاز از دربی اصفهان بگیریم. متأسفانه شرایط تیم باعث شده است که بچه‌ها تحت فشار قرار بگیرند و وقتی عقب می‌افتیم یا پنالتی از دست می‌دهیم روحیه تیم ضعیف‌تر می‌شود.

وی در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر مس رفسنجان خاطر نشان کرد: ما به هیچ عنوان به سقوط فکر نمی‌کنیم و مطمئن باشید با شکست دادن مس در لیگ برتر می‌مانیم. ذوب‌آهن با این فوتبال و با این بازیکنانی که در اختیار دارد و همچنین با کادر فنی توانایش نباید کارش به اینجا می‌کشید. با این حال ما در لیگ می‌مانیم و فصل آینده قدرت خودمان را نشان خواهیم داد. ما باید این نتایج را در فصل بعد جبران کنیم.

قریشی در پایان تصریح کرد: فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و در مجموع حق‌مان این نبود که در پایین جدول باشیم. حالا تمام تمرکزمان این است که لیگ را به بهترین شکل به پایان برسانیم و فصل آینده قدرت واقعی تیم را نشان بدهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.