ستاره نروژی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند به مسئولان این باشگاه درباره سنگ‌اندازی در مسیر انتقال او به باشگاه‌های بزرگ اروپایی هشدار داد.

ستاره نروژی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند به مسئولان این باشگاه درباره سنگ‌اندازی در مسیر انتقال او به باشگاه‌های بزرگ اروپایی هشدار داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت، در اینکه جدایی ارلینگ هالند از تیم فوتبال دورتموند اجتناب‌ناپذیر است و دیر یا زود رخ خواهد داد، شکی نیست اما در مورد اینکه آیا این جدایی در صلح رخ خواهد داد یا با ناراحتی، تردید‌هایی وجود دارد.

در واقع هالند با اظهار نظر اخیرش به نوعی به باشگاه فهمانده است که نباید کار او را برای جدایی سخت کند، هر چند که ظاهراً تابستان امسال زمانی نیست که او بخواهد زردپوشان وستفالن را ترک کند.

در هفته‌های اخیر شایعات فراوانی درباره آینده بازیکن سابق سالزبورگ اتریش وجود داشته است در این میان هم سخن از ارقامی نجومی تا ۱۷۵ میلیون یورو برای فروش این بازیکن بوده است. تازه ترین خبر هم مربوط به تمایل چلسی برای خرید هالند با رقمی در حدود ۱۴۵ میلیون یورو بوده است.خود این بازیکن اما فکر نمی‌کند که تعیین چنین قیمت‌هایی برای او درست باشد.

هالند که تا پیش از این درباره شایعات سکوت اختیار کرده بود، گفت: تا دو روز پیش من نزدیک به یک ماه بود که با مدیربرنامه‌های صحبت نکرده بودم. به همین دلیل الان جواب می‌دهم. من امیدوارم که این ارقامی که درباره انتقال من گفته شده تنها شایعه باشند چون این مقدار پول برای یک نفر بسیار زیاد است، در ضمن باید بگویم که هنوز سه سال دیگر از قرارداد من باقی مانده است و من از بازی در تیمی که در آن هستم لذت می‌برم، اما خب در عین حال کسب جام هم برایم بسیار مهم است چون این همان چیزی است که من برایش تلاش می‌کنم.

با اظهارات هالند باید انتظار ادامه حضور او در دورتموند برای یک فصل دیگر را هم داشت که اگر این اتفاق رخ دهد، بند فسخ قرارداد او در تابستان سال آینده به ۷۵ میلیون یورو کاهش پیدا می‌کند که در آن صورت با تمایل خود او برای جدایی، رخ دادن این اتفاق بسیار محتمل است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.