مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه فشردگی بازی‌ها موجب خستگی و آسیب‌دیدگی خواهد شد، گفت: نساجی حریف آسانی برای استقلال نخواهد بود.

مرتضی یکه در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد دیدار روز یکشنبه استقلال برابر نساجی قائمشهر از هفته بیست و نهم لیگ برتر گفت: نساجی در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب کرده، موقعیتش را در جدول بهبود بخشیده و با آرامش کامل به مصاف استقلال خواهد رفت.

وی ادامه داد: قائمشهری‌ها نمی‌خواهند در مقابل استقلال بازنده باشند. مجیدی هم در هفته‌های اخیر عملکرد موفقی داشته، نتایج خوبی گرفته و به دنبال آن است که بتواند برابر نساجی به پیروزی دست یابد و باز هم فاصله امتیازی خود را با دو تیم بالای جدول یعنی سپاهان و پرسپولیس کمتر کند بنابراین باید منتظر یک بازی زیبا و تماشاگرپسند از دو تیم باشیم چون آنها استرس ندارند و می‌توانند یک بازی جذاب و روان را به نمایش بگذارند.

یکه در پاسخ به این سوال که کدام یک از دو تیم سپاهان و پرسپولیس می‌توانند قهرمان لیگ شوند؟ گفت: با توجه به اینکه دو هفته دیگر به پایان لیگ باقی نمانده، شانس پرسپولیس تا حدودی بیشتر است البته جذابیت‌های فوتبال به آن است که کسی نمی‌داند تا پایان ۹۰ دقیقه چه اتفاقی خواهد افتاد چرا که یک تساوی می‌تواند پرسپولیس را از قهرمانی محروم کند.

این پیشکسوت فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: دو هفته پایانی لیگ هم برای سپاهان و پرسپولیس و هم برای تیم‌های پایین جدول بسیار حساس خواهد بود؛ به جز ماشین‌سازی که سقوطش به دسته پایین‌تر مشخص شده، تیم‌هایی چون سایپا، نفت مسجد سلیمان و ذوب‌آهن هم شرایط سختی دارند و باید ببینیم در بالای جدول چه تیمی قهرمان می‌شود و در پایین جدول چه تیمی به همراه ماشین‌سازی با لیگ برتر خداحافظی می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.